KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 13 maart 2013

Two ladies in my art-journal.

Ik heb de dames eerst uit dik papier geknipt en opgeplakt, daarna heb ik de pagina's in gesmeerd met gesso.
Toen dit goed droog was ben ik aan de slag gegaan met stencils en inkt (Versamagic Dew Drops).
Ik vond de achtergrond te wit en ben er nog eens overheen gegaan met een lichte groen/beige kleur.

 Voor de dame heb ik een stencil van Dylusions gebruikt, ik heb haar licht groen gekleurd en met een stencil en een donkere tint groen er een patroon op gemaakt.

Ik heb een mask op de dame gelegd en heb gestempeld met een achtergrondstempel, de lijnen vond ik wat hard en heb ik wat verzacht door te wrijven met een babydoekje.
De lijnen van de dame heb ik nagetrokken met een witte sharpie-pen.

Groetjes Jolande.

25 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Woowww ik blijf het apart en mooi
vinden wat jij allemaal kan toveren
met al die inkt en kleuren ☺

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Henriëtte zei

Wat een werk weer zeg, het eindresultaat ziet er weer mooi uit.

Groetjes Jet

crealinedance zei

Hoi hoi mooi geworden.gr.Nel

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

WOW Jolande wat is hij gaaf geworden. Leuk het patroon on de dames. Mooie achtergrond.
groetjes Marja

cristel zei

het is altijd net of je magie bezit op je pagina's knap gedaan weer
grtjs

Gerrina zei

Mooi, die stencils werken goed op zo´n mooie achtergrond! Moet er ook eens naar kijken ben ik bang... Groetjes, Gerrina

Yvonne zei

Ik vind je pagina's geweldig Jolande. De dames zijn prachtig!
Groetjes Yvonne.

janny zei

wat apart zeg hihi ik kan me dat patroontje in die kleurtjes nog van vroeger herinneren, heel erg leuk en mooi gedaan.
groetjes Janny.

Aloesaloes zei

Schitterend zeg! Wat is dit leuk om te zien ook. Mooie technieken!

groetjes, Loes

Patricia zei

OHHHHH GAAF zeg, mooie achtergrond en heel leuk zo de ladies met de template gemaakt!!!!
Gr Patricia

Linda zei

Je bent echt een kunstenares zeg, knap werk heb je weer gemaakt
gr linda

Lia zei

Wat mooi is dit, lijkt net een danszaal, het zigzag patroon vind ik ook mooi,
groetjes Lia

heidy zei

Ziet er weer supersss uit Jolande!!
XXX Heidy

gré zei

super mooi weer jolande
je bent een echte kunstenaar

groetjes gré

Neline zei

Wat gaaf zeg!! Heel mooi gedaan.
groetjes
Neline

Ans zei

Heel apart, maar wel weer een prachtige pagina Jolande.
Groetjes Ans

stempelwolfanne zei

Prachtige page weer! Wat een mooie achtergrond en kleuren. Goed gelukt hoor!

Trudy zei

Wat een schitterende pagina jolande.
Groetjes Trudy

Marlies zei

Heel mooi en origineel! Een mooi effect met het zigzag achtergrond! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

Aleida zei

Wat ben je daar toch handig in! Heel mooi gedaan.
groetjes,

scraplouise zei

Schitterend weer Jolande, lijkt me erg leuk om te doen, maar ja waar haal ik de tijd vandaan.


gr.LOuise

Tineke zei

Wat kun je dit toch goed! Prachtig gemaakt Jolande.
Groetjes Tineke

martina's kaartjes zei

wat een stijl ! de elegantie spat er af ! knap gemaakt hoor !
grtjs, martina
x

Marian zei

Stijlvolle fleurige prachtige kaart
Groetjes