KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 21 april 2013

Bloemen voor Dutch Card Lovers.

Met deze art-journal doe ik mee met de challenge van DUTCH CARD LOVERS, daar willen ze bloemen zien, voor mij een geliefd onderwerp.
Voor deze pagina's heb ik eerst de bladzijdes ingespoten met Dylusion-inkt, daarna ben ik er dun over heen gegaan met acrylverf in dezelfde kleurtinten.
De bloemblaadjes erop gestempeld.
Daarna de achtergrond licht bewerkt met Gesso, voor een white wash effect, de bloemen vallen zo goed op.

Op de achtergrond heb ik nog met een template gesso aangebracht.


Toen de pagina's klaar waren heb ik de buitenlijnen van de bloemblaadjes met een zwarte pitt pen getekend en daarna nog eens met een witte gelpen, de lijnen niet te netjes getekend, voor een speels effect.

Groetjes Jolande.

29 opmerkingen:

Angèle zei

Een heel mooi effect zo! Dank voor de uitleg en voor het meedoen bij DCL.

cristel zei

weer zo een prachtige pagina knap werk weer
grtjs

Patricia zei

WAUW ook weer SUPER mooi zeg!
Hou jij van boemen dan????haha
Gr Patricia

crealinedance zei

Hoi hoi leuk gedaan zeg.gr.Nel

Frouwkje zei

Je kaart is weer!!! supermooi Jolande!!
Liefs, Frouwkje

Hanny zei

Is weer super mooi gelukt Jolande

Groetjes Hanny.

Irene zei

Van je header word ik helemaal lente-vrolijk maar deze bloemen zijn ook gaaf Jolande. Je gebruikt veel blauw, is dat je lievelingskleur???

xx Irene

Linda zei

Wat knap gedaan weer, heel mooi
gr linda

Henriëtte zei

Wat ziet dat er weer prachtig uit Jolande.

Groetjes Jet

gré zei

het is weer schitterend

groetjes gré

Louise zei

Wat een kunstwerkje weer Jolande!.


gr.LOuise

Astrid zei

Heel erg mooi Jolande deze creatie.
Ik vind het geweldig wat je doet.
Groetjes Astrid

Kaartenkraam zei

Ook deze pagina's heb je weer prachtig gemaakt, jij bent hier een echte ster in! het kleurgebruik is weer super.

groetjes van Ank

Fieneke zei

Heel mooi! Gaaf zoals de bloemen eruit springen.
Groetjes Fieneke

heidy zei

Ziet er weer geweldig uit Jolande!!
XXX Heidy

Crea Astrid zei

Dat heb je leuk gedaan en mooi van kleur.

Groetjes, AStrid.

Suze Kranendonk zei

Heel mooi Jolande, mooi van kleuren.


Lieve groetjes Suze

Erica ♥ zei

Je bloemenkaart is schitterend gelukt,
wat een mooie kleuren ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Jannie zei

Ziet er goed uit Jolande.
Binnen kort workshop met dylusions bij Doe@ding dat is net wat voor jouw.
Weet niet waar je woont hoor,zomaar een tip.
Groetjes Jannie.

http://doeading.nl/shop/diversen/10583-za-25-mei-2013-dylusions.html

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Echt prachtig Jolande.zowel de achtergrond als de mooie bloemen.
groetjes
Marja

M@rjan zei

Onwijs mooie pagina, wat een supermooie bloemen en tinten en zo leuk ook, die achtergrond met gesso o.a. Ik heb dezelfde template, morgen een kaart ermee op mijn blog ;)

Tineke zei

Heerlijk al deze frisse mooi bloemen in schitterende kleuren!
Groetjes Tineke

Riet zei

Wat schitterend Jolande,vind de kleuren zo mooi.

Liefs Riet.

Lia zei

Prachtige bloem en heel mooi verwerkt, super mooi is het,
groetjes Lia

Anneke zei

mijn complimenten voor dit schitterned design en super mooie kleuren.
liefs An

jaimie zei

Hallo Jolande,

zeer unieke creaties, maar wel knap hoor !
en ook nog proficiat aan uw dochter met het uitlopen van de wedstrijd !

Groetjes, Jaimie

Anja (scrappie) zei

Prachtig hoor gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

miriam zei

wat een mooi en gaaf effect zo .
Prachtig geheel
bedankt voor je deelname aan DCL
gr miriam

Cornelie zei

Zou deze zo aan de wand hangen, heel erg mooi!!!!