KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 18 april 2013

Een "boek-doosje" gepimpt.

Mijn vriendin Lydia vroeg mij of ik dit blank houten doosje in de vorm van een boek wilde pimpen.
Dat was al een tijd geleden en eindelijk ben ik er aan begonnen.
Het "boek"  heb ik eerst helemaal in de Gesso gezet en daarna geverfd met acrylverf.
De "kaft" blauw gemaakt, toen de verf droog was heb ik er met een template en structuurpasta het patroon erop aan gebracht.
Dit weer goed laten drogen en gepoetst goudkleurige verf.
De "bladzijdes" van het boek geverfd met witte verf , goed laten drogen en gepoetst met beige verf.
De binnenkant is met dezelfde kleuren als de "kaft" geverfd.

De witte roosjes ook bewerkt met goudkleurige verf.
De bloemblaadjes zijn gemaakt met een pons en ook bewerkt met goudkleurige verf.

 Het ovaal is een kant en klaar lijstje van  Melissa Francis, dit heb ik ook bewerkt met blauwe en goudkleurige verf.
Het prentje komt van internet en heb ik geprint op karton met linnen structuur.
Het prentje zit los en kan Lydia eventueel vervangen voor een foto.

Groetjes Jolande.

35 opmerkingen:

heidy zei

Wow wat mooi Jolande!!
XXX Heidy

Lia zei

Wauw, dit is echt schitterend zeg,
groetjes Lia

Miranda zei

Prachtig zeg, wat zal je vriendin blij zijn! groetjes Miranda

Astrid zei

WOW Jolande prachtig zeg, het ziet er schitterend uit.
Groetjes Astrid

gré zei

dat is een heel mooi doosje
vind de kleuren ook zo leuk

groetjes gré

Henriëtte zei

Oh, Jolande, wat is die betoverend mooi geworden zeg. Prachtige kleur blauw en die template past zo goed bij alles wat je er verder op verwerkt hebt! Super!!

Groetjes Jet

Mieke zei

Oh wat mooi zeg!

crealinedance zei

Hoi hoi Ziet er super uit.Gr.Nel

Marian zei

Dit is mooi wat zal de ontvanger hier blij mee zijn. Het is echt een topper
Groetjes

cristel zei

zeg jouw vriendin zal toch wel in haar nopjes zijn want hij is schitterend hoor
grtjs

Kaartenkraam zei

Wow wat heb je dat mooi gedaan! SUPER!

groetjes van Ank

Judith zei

Wat romantisch, mooi!

janny zei

Prachtig Jolande het ziet er schitterend uit!!
Groetjes Janny.

Linda zei

Wauw wat is dit mooi geworden, echt prachtig gedaan, dat krijgt vast een heel mooi plekje zodat iedereen het kan zien
gr linda

Linda zei

Wauw wat is dit mooi geworden, echt prachtig gedaan, dat krijgt vast een heel mooi plekje zodat iedereen het kan zien
gr linda

Patricia zei

Zo PRACHTIG zeg Jol, dat heb je weer SUPERRRRRR gepimpt!!!!!!
Mooie kleur en de gouden details maken het helemaal af!
Gr Patricia

Louise zei

In één woord schitterend Jolande, de kleurencombinatie is gewoon prachtig, ze heeft er misschien een beetje lang op moeten wachten maar het resultaat is geweldig!!!

Fijn weekend,

LOuise

Eveliene zei

Wow jolanda,

Wat een prachtig romantich boek.
Daar zal je vriendin vast wel heel blij mee zijn.

Groetjes eveliene

Neline zei

Dat heb je weer prachtig gemaakt!!
groetjes
Neline

Annemiek zei

Heel mooi Jolande! Simpel en sjiek!

groetjes, Annemiek

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat geweldig mooi Jolande,je hebt me op de vroege ochtend al weten te inspireren,prachtige creatie,wat zal Lydia genieten,lieve groetjes Miranda

Marja zei

prachtig! wat zal je vriendin hier blij mee zijn.

Crea Astrid zei

Wat prachtig gemaakt. Een heel kunstwerk is het geworden.

Groetjes, Astrid.

sara caelen zei

Waauw, deze doos is echt prachtig.xxxSara

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super mooi Jolande en heel erg apart.
groetjes en fijn weekend
Marja

Aleida zei

Wat een werk! Maar het resultaat is schitterend! Super leuk gedaan.
groetjes,

Ans zei

Een super creatie, een mooi boek zo.

Liefs Ans

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jolande.

Liefs Riet.

Frouwkje zei

Wat heb je dit weer supermooi gedaan Jolande!!
Liefs, Frouwkje

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat ziet dit er geweldig uit zeg. Heel erg mooi gedaan.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

wat heb je dat prachtig gemaakt ! voor mij niks hoor, geef mij maar papier, alle andere materialen, daar benik eenkluns in. jou gaat het goed af ! geslaagd werkje
grtjs,martina
x

Wendy Koorevaar zei

Jee mijn mond valt open, wat mooi zeg! Lijkt wel een antiek boek, prachtig gedaan!


Liefs,
Wendy

Wendy Koorevaar zei

Jee mijn mond valt open, wat mooi zeg! Lijkt wel een antiek boek, prachtig gedaan!


Liefs,
Wendy

Nicole zei

WAUW!!! In één woord schitterend Jolande. Zo'n projekt is goed aan jou besteed haha!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

M@rjan zei

Heel mooi gedaan, gave technieken gebruikt! Veel werk aan gehad, denk ik zomaar.