KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 11 april 2013

Foto boekje.

Ik heb een fotoboekje gemaakt voor mijn schoonzus.
De voorkant van het boekje:
De achtergrond gemaakt met dylusions inkt, templates, structuurpasta en een  script-stempel.
De bloem gestempeld op wit karton, met embossing-inkt en poeder, hierna gepoetst met inkt. 
Een rand gestikt met de naaimachine, op een slordige manier (normaal naai ik super netjes, maar nu ging ik helemaal los).

De achterkant op dezelfde manier gemaakt als de voorkant.
Ik heb de voor- en achterkant gemaakt op wit karton, dit heb ik geplakt op dik chipboard, wat ik eerst met acrylverf zwart heb gemaakt.


Het boekje heeft 12 bladzijdes, ook hier heb ik langs de randen met de naaimachine genaaid.
De bladzijdes zijn van dubbel wit karton, hiertussen heb ik wit lint geplakt en dit houd het boekje bij elkaar.
In het boekje foto's van de kleindknderen, Thijmen en Mathijs,
Zijn ze niet schattig mijn neefjes?





 
Hier zie je hoe het lint de bladzijdes bij elkaar houd.

Hier kun je een beetje de structuur zien.
 
De voor en achterkant van het boekje.
Het is een mooi stevig boekje geworden en er zitten aardig wat uurtjes in, maar ik weet dat het gewaardeerd wordt en ik heb er met veel plezier aan gewerkt.
Dit boekje krijgt mijn schoonzus als zij over 2 weken haar verjaardag viert.

Met dit boekje doe ik mee met de challenge bij DUTCH CARD LOVERS.

Groetjes Jolande.

29 opmerkingen:

sara caelen zei

Waauw, prachtig boekje, daar gaat je schoonzus zeker blij mee zijn. En wat zijn die kindjes super schattig..xxxSara

Henriëtte zei

Dat ziet er schitterend uit Jolande. De kaften zijn prachtig van kleur en ook leuke templates heb je gebruikt.
De foto's binnenin zijn echt super. Echt een boekje om heel zuinig op te zijn.

Groetjes Jet

Tineke zei

Oohh... wat een geweldig mooi boekje. En leuk met de foto´s van die schattige boefjes.
Ik weet zeker dat je haar hier erg blij mee maakt. Het krijgt echt een ereplaatsje in haar huis.
Groetjes Tineke

heidy zei

Dit gaat ze helemaal super vinden Jolande want dat is het ook!!
Groetjes Heidy

Aleida zei

Dat is super! Klein genoeg om in haar tas te doen en te pronken met de leuke foto's! Heel mooi gedaan.
groetjes,

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Jolande,dat is een cadeau om mee binnen te komen. Wat een mooi patroon op de voor-en achterkaft,een beetje azteeks toch? Supermooi,lieve groetjes Miranda

janny zei

ziet er super uit, daar zal ze blij mee zijn!
Groetjes Janny.

Linda zei

Wauw dat is leuk geworden, heel leuk om dat te geven aan haar
gr linda

Marian zei

Wat een gaaf boekwerk heb je gemaakt super
Groetjes

Hanny zei

Wauwwww Jolanda.... wat prachtig gemaakt.

Groetjes Hanny.

Nicole zei

Wauw Prachtig weer Jolande!!Daar zal je schoonzus vast en zeker helemaal mee in haar nopjes zijn. Liefs, Nicole

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een prachtig boekje heb je gemaakt, weer met veel plezier naar je kunstwerken gekeken. Ziet er heel gaaf uit.
Groetjes Saskia

Irene zei

Wat zal ze hier mee lopen glunderenJolande. Schitterend boekje en dan die enige foto's van haar kleinkinderen er in .leuk die gestikte randne om de foto's, net een kadertje!!!

xx Irene

Lia zei

Schitterend zeg, wat zal ze daar blij mee zijn, zowel de buiten als de binnenkant, helemaal super,
groetjes Lia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie. Zal ze vast blij mee zijn.

Groetjes, Astrid.

Patricia zei

WAUW niks te veel gezegd zeg!!!!
Echt SUPERRRRRRRR.
En wat kan jij mooi SLORDIG naaien zeg hahaha
Groetjes Patricia

cristel zei

ohh dat ziet er weer fantastische zeg weer zo mooi op elkaar afgestemd
grtjs

Yvonne zei

Jeetje zeg, wat een prachtig boekje heb je gemaakt. Ik ben helemaal verliefd op de kaft: de kleuren, de structuur...schitterend!
Je schoonzus zal een gat in de lucht springen van blijdschap.
Groetjes Yvonne.

Angèle zei

Schitterend boekje en wat een prachtig gestempelde achtergrond!

Neline zei

Geweldig!!! WAt een onwijs gaaf boekje heb je gemaakt!!!
groetjes
Neline

Ans zei

Ze zijn zeker schattig je neefjes!

Het boekje is in 1 woord........ SCHITTEREND, daar zal ze heel blij mee zijn.

Liefs Ans

Anja (scrappie) zei

Schitterend boekje heb je gemaakt hoor met een hele mooie voor en achterkant.bedankt voor je deelname aan DCL.

M@rjan zei

Dat is nog eens een supercadeautje, wat zal ze er blij mee zijn! Erg mooi gemaakt, zowel voor- als achterkant en wat een leuke inhoud, Jolande! Leuk dat je meedoet met DCL.
Fijn weekend alvast!

Annemiek zei

Ohhh, wat mooi!!! Daar zal ze vast heel blij mee zijn!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat heb je dat mooi gemaakt.
Groetjes Miranda

crealinedance zei

Hallo mooi geworden zeg.gr.Nel

Riet zei

Wat een schitterend boekje Jolande.

Liefs Riet.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat schitterend Jolande
fijn weekend en groetjes
Marja

martina's kaartjes zei

wat geweldig gemaakt _! knap, daar zal ze zeker veeeeel plezier aan beleven, een mooie herinnering,
grtjs, martina
x