KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 27 april 2013

Loving Wishes.

Voor dit kaartje heb ik dessin papier van Maja Design en zwart kaartkarton gebruikt.
De  doily is gemaakt met een stans van memorybox.
Ik heb over de grote rechthoek vellum geplakt wat ik eerst geëmbost heb.
Ook nog een reep geëmboste vellum over de rozen stook en de doily geplakt, helaas op de foto een beetje moeilijk om te zien.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.

De (witte) roosjes met distress-inkt blauw gemaakt en de randjes bewerkt met zwarte acrylverf.
De takjes zijn gemaakt met een pons.
Verder heb ik nog wat pareltjes voor de afwerking gebruikt.

Met dit kaartje wil ik mee doen met de challenge bij DUTCH CARD LOVERS.

                                                
Wil ik als trotse zus ook nog even laten weten dat mijn lieve broer Hans, gisteren een koninklijke onderscheiding heeft gekregen, we waren erbij toen hij deze van de burgemeester kreeg.
s' Avonds hebben we het gevierd samen met mijn schoonzus haar verjaardag.
Het FOTO BOEKJE wat ik voor haar heb gemaakt vind ze heel mooi.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

34 opmerkingen:

Linda zei

Wat een schitterende kaart weer, mooi gedaan. Wat leuk voor je broer wat een eer zeg
gr linda

Erica ♥ zei

Dit is een hele schitterende kaart,
wooww ik vind hem super !
Gefeliciteerd met je broer zijn
lintje ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

gré zei

een prachtig kaartje
en heel leuk voor je broer

groetjes gré

cristel zei

wat een eer zeg voor je broer en je kaart is echt heel mooi,mooie kleurencombinatie
grtjs

Tineke zei

Supermooie kaart Jolande!
Gefeliciteerd met je broer. Leuk hè om het eens mee te maken. Wij waren er vorig jaar bij toen onze buurman geridderd werd.
Groetjes Tineke

Marian zei

Wat een eer voor je broer dat is zeker een felicitatie waard
Daar kan je trots op zijn als familie .
Je kaartbisnprachtig prachtig
Groetjes

chantal zei

wat een leuke kaart en proficiat voor je broer!
Ik zie hieronder dat jij ook zo een mooie dingen met dylusions maakt! Knap!
liefs Chantal

crealinedance zei

Hoi hoi mooie kaart geworden.gr.Nel

martina's kaartjes zei

een dikke proficiat !
een heel mooie, elegante kaart
grtjs, martina
x

Marja zei

Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt. Erg mooi zoals het vellum gebruikt is.
Gefeliciteerd met je broer, wat een eer voor hem.

Judith zei

Gefeliciteerd met je broer!
Je kaart is weer een kunstwerk!

Scrap Girl Online zei

Wat een prachtig kaartje en gefeliciteerd met je broer, wat leuk!
Gr. Helga

Jannie zei

Prachtige kaart Jolande en wat een eer voor je broer, gefeliciteerd.
Groetjes Jannie

Annemiek zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Jolande! En gefeliciteerd met je broer, wat een eer zeg!

groetjes, Annemiek

Thea zei

Wat een eer voor je broer, wat zullen jullie trots zijn met elkaar. Je kaartje vind ik ook weer heel mooi in deze kleurtjes!

Fijn weekend,
groetjes Thea

Kaartenkraam zei

Van harte met je broer, daar mag je zeker trots op zijn!
Je kaart is weer een plaatje!


groetjes van Ank

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart en wat leuk dat je broer een lintje heeft gekregen. Dubbel feest gisteren.
Groetjes Saskia

Irene zei

Wat een feestdag met de onderscheiding van je broer, gefeliciteerd Jolanda!
Je kaart is prachtig, jammer dat we van het vellum niet veel kunnen zien op de foto.

xx Irene

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende kaart, en van harte met je broer daar mag je trots op zijn...

veel liefs Annemarie en Merit

heidy zei

Wat een prachtig kaartje Jolande en wat zal jij trots zijn op je broer!
Groetjes Heidy

jaimie zei

Hallo Jolande,

Proficiat aan uw broer.
Mooi kaartje heb je gemaakt.

Groetjes, Jaimie

Angèle zei

Wekelijk prachtig Jolanda! Vellum embossen ga ik ook eens proberen! Heel mooi effect geeft dat op je kaart.
Dank je wel voor deze creatie voor DCL.

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart! Een heel mooi effect met het embossing. Gefeliciteerd met je broer, een hele eer, super leuk voor hem! groetjes, Marlies

Miranda zei

mooie kaart en je pages van de vorige dagen zijn ook super gaaf zeg....
en wat bijzonder zo'n koninklijke onderscheiding, kan me voorstellen dat je trots bent...ennn huh moeten we nu mevrouw tegen je zeggen LOL

Wendy Koorevaar zei

Gefeliciteerd met het lintje van je broer, mooi hoor!

Ik ben helemaal weg van je kaart, zo romantisch en stijlvol. Ook het papier is schitterend!

Liefs,
Wendy

Nicole zei

Van harte voor je broer, geweldig zeg!! Wat een eer en ook nog gefeliciteerd met je schoonzus. Je kaart ziet er heeeeel stijlvol uit zeg! Fijne zondag. Liefs, Nicole

M@rjan zei

Leuk voor je broer, iets om trots op te zijn!
Je kaart is erg mooi, Jolande, stijlvol en ook romantisch! Leuk dat je weer meedoet met DCL.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooi kaartje.
Gefeliciteerd met je broer.
Groetjes Miranda

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart weer zeg.
Gefeliciteerd hoor met je onderscheiden broer. Kan me voorstellen dat je trots bent.

groetjes Jet

Yvonne zei

Je kaartje vind ik erg mooi!
Wat een eer voor je broer om onderscheiden te worden...gefeliciteerd!
Groetjes Yvonne.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolande.

Liefs Riet.

Lia zei

Prachtig mooi kaartje, en wat een geweldige eer voor je broer, mag je met recht trots op zijn,
groetjes Lia

Petra zei

mooi effect, alsof alles van kant is!

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets Jolande!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen