KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 4 april 2013

Mistakes are proof that you are trying.

 De achtergrond voor deze pagina's heb ik met acrylverf, bubbeltjes plastic, een stencil en een stempel gemaakt.
Ik heb bubbeltjes plastic ingesmeerd met verf en hiermee gestempeld, ik heb hiervoor de kleuren: zwart, donker blauw, grijs, turquoise en paars gebruikt.
Toen dit droog was heb ik de pagina's met een oud bankpasje en ecru verf bewerkt.

De bloemen getekend en daarna eerst geverfd met gesso, toen dit droog was heb ik de bloemen geverfd.
Verder heb ik getekend met een pitt-pen, de bloemblaadjes heb ik dit keer niet ingekleurd, ik heb de tekst in de bloemblaadjes geschreven.

Langs de bloemen heb ik nog eens blauwe verf aangebracht.

Mistakes are proof that you are trying.

     Groetjes Jolande.

32 opmerkingen:

Lia zei

Wat een mooie bloemen en ook hoe je alles bewerkt hebt is top zeg, kijk er al anders tegen aan haha,
groetjes Lia

Henriëtte zei

Wat een bloemenpracht weer. Je ruikt ze bijna. Je tekst is ook prachtig zeg.

Groetjes Jet

Wendy Koorevaar zei

Jee wat een werk is dit zeg! Maar het resultaat is dan ook prachtig, wordt er helemaal vrolijk van!

Liefs,
Wendy

Neline zei

Weer gaaf geworden!!! Prachtig van kleur ook,
groetjes
Neline

Marian zei

Ze zijn prachtig je bloemen
Groetjes

Riet zei

Wat prachtig Jolande.


Liefs Riet.

heidy zei

Wat een prachtige kleuren Jolande,ziet er weer waanzinnig uit!!
XXX Heidy

gré zei

dat ziet er ook weer helemaal geweldig uit

groetjes gré

janny zei

ziet er mooi uit weer! Dit zijn echt jou kleuren he..
Groetjes Janny

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ook dit is weer zoooooo gaaf Jolande. Zo mooi ben weg van je achtergrond en kleuren.
groetjes Marja

Kaartenkraam zei

Ook deze pagina ziet er weer prachtig uit!

groetjes van Ank

Durvina zei

Wat een prachtig kleurrijk geheel.

liefs, Durvina

Margo zei

Ik vind het superknap gedaan en erg mooie en sprekende kleuren heb je gebruikt !
Liefs
Margo

Anneke klerks zei

ziet er intzettend mooi uit en wat een prachtige tekst
heel MOOI geheel!!
liefs anneke

Irene zei

Er gaat toch elke keer veel werk in zitten volgens mij maar de kleur en details zijn top Jolande (gave tekst ook!!).

xx Irene

Cornelie zei

O helemaal te gek!! Heel mooi gemaakt, en bedankt voor de beschrijving!! Leer ik van!! Thanx!

crealinedance zei

Hallo mooi geworden.Gr.Nel

sara caelen zei

Heel mooie pagina, ik hou van de kleuren en de bloemetjes.xxxSara

Aleida zei

Mooie tekst, mooie pagina's.
groetjes,

Linda zei

weer een hele mooie creatie
gr linda

Patricia zei

Echt HEEL MOOI weer, de bloemen zijn echt PRACHTIG zo!!!!
Gr Patricia

cristel zei

wat een prachtige bloemenpracht weer zeg
grtjs

Yvonne zei

Het is weer een prachtige pagina geworden, de kleuren zijn ook weer zo mooi. Leuk om de tekst in de blaadjes te schrijven.
Groetjes Yvonne.

Erica ♥ zei

Jij verzint aparte dingen om mee te
stempelen, maar dat maakt helemaal
niets uit, want het resultaat is
weer verbluffend ☺

Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

M@rjan zei

Wat een een kunstwerkje toch weer! Ik hoop op de beurs te leren wat een pitt-pen is :)

martina's kaartjes zei

wauw, wat ben jij goed op dreef ! een top creatie alweer ! superzz
grtjs, martina
x

Miranda zei

wow wat een gave creaties allemaal, deze is prachtig, de stoppenkast ziet er nu super uit en je pagina met zonnebloemen is echt helemaal fantastisch

Ans zei

Geweldig wat een mooie creatie, een hele mooie bloemnpracht.

Liefs Ans

chantal zei

wauw knappe creatie! helemaal mixed media!

Crea Astrid zei

Wat heb je weer een mooie creatie ervan gemaakt. Mooi van kleur ook.

Groetjes, Astrid.

Anneke zei

wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
je hebt een goede vaste hand om zo langs de bloemen te schilderen.
erg mooi van kleuren ook.
groetjes van An

froebelsternchen Susi zei

what fabulous ar tjournaling Jolande!

would be very happy to meet you once over on our monthly art journal challenge
ART-JOURNAL-JOURNEY

xxx
Susi from Austria