KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 29 april 2013

Until you spread your wings...........

Gisteren heerlijk in de weer geweest met verf, inkt, stempels, een template en structuurpasta in mijn art-journal. 



De vlinders zijn gemaakt met een template en acrylverf.
Het patroon op de vlinders is gemaakt met een structuurpasta gemengd met acrylverf.
Erover heen heb ik een heel dun laagje goudverf aan gebracht, dit geeft een mooie subtiele glans.
De schaduwen zijn gemaakt met een charcoal potlood van Derwent.



Until you spread your wings
you have no idea
how far you'll fly.

Groetjes Jolande

24 opmerkingen:

Lia zei

Wauw wat een prachtige vlinders heb je gemaakt, schitterend mooie kleuren,
groetjes Lia

Henriëtte zei

Wat schitterend zeg!!! Ze vliegen bijna je art-journal uit zo mooi zijn ze. Ik zou het overigens niet erg vinden hoor als ze hier in onze tuin rondvlogen dus stuur ze gerust ;-)

groetjes Jet

crealinedance zei

Hoi hoi is weer een mooie.gr.Nel

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat mooi gemaakt, ik doe het je niet na hoor !
Knappe kleuren allemaal !

Groetjes, Jaimie

Riet zei

Schitterend gedaan Jolande.

Liefs Riet.

Tinie zei

Wowww weer geweldig om de foto's te bekijken, wat is dit weer super gaaf zeg!!!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Mooi hoor, je hebt weer iets prachtigs getoverd. Ik heb ook zo'n potlood gekocht op de beurs, leuke effectjes kun je ermee maken.

Kaartenkraam zei

Prachtige vlinders in weer schitterende kleuren, dat blijf ik maar zeggen want dat vind ik er het allermooist aan.

groetjes van Ank

heidy zei

Wow wat mooi Jolande!!
Groetjes Heidy

Saskia Kreasas zei

Wat ee kunstwerk weer. Echt heel erg mooi gedaan. Prachtig!
Groetjes Saskia

Marian zei

Wat een mooie creatie knap werk hoor
Groetjes

Tineke zei

Wat vrolijk zijn alle vlinders bij elkaar! Je hebt ze prachtig bewerkt.
Groetjes Tineke

Erica ♥ zei

Dit is weer een prachtig werkstuk van
je, echt geweldig gedaan, ben helemaal
gek op vlinders, maar hier komen ze
wel heel erg mooi uit ☼

Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Marlies zei

Een prachtige creatie! Heel sfeervol! groetjes, Marlies

Annemiek zei

Srt Journals zijn mijn ding niet, maar ik vind het super om te zien wat voor moois jij er iedere keer mee maakt!

groetjes, Annemiek

gré zei

het is weer super mooi gedaan

groetjes gré

Aleida zei

Heel mooi gedaan. Ik vind de kleuren geweldig.
groetjes,

Yvonne zei

Prachtig Jolande, wat een kleuren explosie ! Zijn de vlinders templates, ik vind ze super ?
Groetjes Yvonne.

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie, kleurrijke creatie ! top hoor, alweer !
grtjs, martina
x

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Jolande!

Groetjes Ida

Miranda zei

Ze kwamen me al tegemoet op de blogrol Jolanda, schitterend! Moet toch deze template eens tevoorschijn halen, warme groet Miranda

cristel zei

wauw ze vliegen zo van de pagina af echt schitterend met al die vrolijke kleurtjes knap hoor
grtjs

sara caelen zei

super leuke pagina.xxxSara

Aloesaloes zei

Schitterend!!

Groetjes, Loes