KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 31 mei 2013

Blossoms.

Het was vorige week donderdag slecht, maar heerlijk weer om te freubelen, dus heb ik me uitgeleefd op een art-journal pagina
De bloemen had ik al geverfd en klaar liggen.
De achtergrond is gemaakt met Distress-paint, gesso en een template.

 De bloemen (blossoms, een digi van Becky's Place) heb ik vergroot in wordt en afgedrukt op aquarel papier.
Voor het eerst heb ik ze geverfd met acryl verf en ik ben er best trots op.
 Het hart van de bloemen heb ik met een gum (die op de achterkant van een potlood zit) en acrylverf gestempeld, (gezien op internet).
Eigenlijk was mijn pagina mislukt en is dit per ongeluk zo ontstaan.
Ik had de pagina geverfd met verschillende kleuren distress-paint, maar ik vond het niet mooi.
Ik ben er met gesso overheen gegaan, ik heb er een template opgelegd toen de gesso nog een beetje nat was en heb met een baby doekje gesso weggehaald, zo zijn de ruitjes en een mooie textuur ontstaan.
Nog een paarse schaduw om de bloemen gemaakt met paarse acrylverf en een foampad.
Langs de randen van het papier met een inkt kussen gegaan.
Nog wat extra schaduw met een charcoal potlood van Derwent gemaakt.

Ik ben wel happy met mijn pagina.

Fijn weekend, groetjes Jolande

29 opmerkingen:

Marja Kenter zei

Met verbazing heb ik dit bekeken. Het is toch heel erg mooi geworden. En dat idee van dat stempelen met gum, ook geweldig.
Fijn weekend
groetjes Marja

Henriëtte zei

Wat een schitterende pagina weer. Nou, dat de achtergrond eerst mislukt was zou je niet zeggen. Prachtig gewoon. Volgens mij kan je toveren met inkt en verf.
Je bloemen zien er super uit, jammer dat je ze niet in een vaas kan zetten hihi, lijken echt echt.

groetjes Jet

Louise zei

Ik blijf het zeggen, ik vind het het Kunstwerkjes Jolande, je bloemen zijn echt schitterend ingekleurd, echt prachtig!!!!!.


gr.LOuise

Linda zei

Wauw heel mooi geworden, dat het eerst mislukt was zie je dus helemaal niet
gr linda

Neline zei

Wat mooi zeg, warm van kleur ook.
Je zou het niet zeggen dat de achtergrond mislukt was, zo zie je maar...niets weggooien, gewoon de gesso erbij pakken;)
groetjes
Neline

M@rjan zei

Nou, zo zie je maar, met een beetje creatief omdenken heb je zomaar een prachtachtergrond gemaakt! Je bloemen met verf zijn erg mooi gelukt!

janny zei

ik vind hem prachtig en ook de kleuren erg mooi niets aan doen lol..
groetjes Janny.

gré zei

super mooi
je bloemen springen er echt van af
het is echt kunst wat je maakt
super mooi

groetjes gré

Anneke klerks zei

prachtige bladzijde, heel mooi die bloemen zo gedaan!
liefs anneke

Erica ♥ zei

Zo wat prachtig de bloemen, ze
springen er gewoon uit, en de
achtergrond is ook heel erg mooi ☼

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

heidy zei

Hij is hartstikke mooi Jolande!!
XXX Heidy

Annemarie en Merit zei

schitterend is dit weer zeg, de bloemen kun je bijna "voelen"zo echt zijn ze..heel knap!!

liefs Annemarie en Merit

Wendy Koorevaar zei

Hij is super geworden Jolande! Wat kun je toch mooie dingen maken met inkt. De bloemen springen er echt uit.

Liefs,
Wendy

Aleida zei

De achtergrond was niet mislukt, hij was gewoon nog niet klaar!
Een geweldig resultaat.
groetjes,

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wauw !! Mijn mond valt open en ik ben stil, gebeurt ook niet vak hoor :-) Zo knap ség !!

Groetjes, Jaimie

Irene zei

Een geluk bij een ongelukje want je achtergrond is nu hartstikke leuk en je bloemen zijn ronduit schitterend........gaaf dat hartje met een gummetje!!!!

xx Irene

Patricia zei

Hij is echt zo GAAF, en je bloemen zijn echt PRACHTIG gelukt!
Zo zie je no mistakes met art journaling haha
Gr Patricia

Marian zei

Ziet er weer heel mooi uit
Groetjes

Tineke zei

Dit is dus echt niet mislukt...het is uiteindelijk een prachtige creatie geworden.
Groetjes Tineke

martina's kaartjes zei

wauw, wat knap, ze lijken net echt ! heel erg geslaagd werkje, mooie kleurencombo
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat prachtig Jolande.

Liefs Riet.

Antoinette Voorn zei

wat prachtig de bloemen, ze
springen er gewoon uit, en de
achtergrond is ook heel erg mooi. En uiteraard volger bij je geworden! Zoals jij je creaties maakt daar wil ik wel van blijven genieten dus vandaar! Hoop dat je een keer tijd heb om ook mijn blog te bewonderen.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Tinie zei

Na de vakantie nu toch maar eens de blogs bezoeken:) Wat heb ik veel gemist bij jou, super al die prachtige creaties!!!

Groetjes Tinie

susie zei

Jolande je bent een echte artiest !!!
Wat een creativiteit !
Prachtig !

Jouw doll-kaartje is ontzettend mooi !!

Nog een heel fijn weekend :)

Ans zei

Zo ontstaan vaak de mooiste creaties, vind hem weer schitterend en de bloemen lijken zo op de pagina te liggen. Echt gaaf.

Liefs Ans

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw erg mooi Jolande!

Groetjes Ida

Miranda zei

super pagina, heel erg mooi
het is het enige voordeel van dit "herfst"weer, goed weer om te freubelen

Crea S zei

Ik vind 'm super. Lekker vrolijk met die kleuren. En ook je achtergrond is prachtig.
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Lia zei

Wat een schitterende bloemen op je pagina, ik vind het wel mooi hoor die ruitjes,
groetjes Lia