KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 1 mei 2013

Condoleance kaarten.

Helaas had ik een condoleance kaart nodig, ik heb er gelijk 5 gemaakt, voor in de voorraad.
Drie verschillende kleur nuances.

De stempel is van Choclate Baroque, ik heb met Distress markers gelijk op de stempel gekleurd, een klein beetje met water ingespoten en op cardstock gestempeld.

Deze 2 kaartjes zijn met een andere stempel van dezelfde serie gestempeld.


Gisteren heb ik gewerkt, geen straf hoor, we hebben het feestelijk voor de cliënten gemaakt en uiteraard op de T.V. alles gevolgd.
Het weekend hadden we de gang en koffiekamer uitbundig versierd.
We kregen complimenten van de cliënten, dat we zoveel werk hadden verzet en ze hebben genoten en daar doe je het toch voor.

Groetjes Jolande.

23 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

inderdaad, we hebben ze allemaal wel een keertje nodig en dan is het wel prettig, een heel erg persoonlijk kaartje te kunnen afgeven ! heel erg geslaagd
nog een fijne dag
grtjs,martina
x

Mieke zei

Nooit leuk... Je hebt wel hele mooie kaarten gemaakt.

Henriëtte zei

Prachtige kaarten Jolande, hele mooie kleuren ook.

groetjes Henriëtte

Lia zei

Ze zijn prachtig en heel stijlvol, toevallig staan ze op mijn to do lijstje, want de voorraad is helaas op, leuk dat de cliënten het naar hun zin hadden, dat is het belangrijkste,
groetjes Lia

gré zei

jammer maar die kaartjes heb je zo nu en dan toch nodig
ze zijn heel mooi
en ik heb ook gewerkt gister hoor
was ook gezellig

groetjes gré

Irene zei

Ze zijn mooi Jolande en heerlijk dat jullie het zo feestelijk hadden gemaakt en dat het werd gewaardeerd!!

xx Irene

Linda zei

Wat een mooie kaarten, knap gedaan hoor
gr linda

Anneke klerks zei

wat een mooie kaarten heb je gemaakt
liefs anneke

Marian zei

Stijlvolle kaarten prachtig
Groetjes

Marja zei

mooie kaarten Jolande en altijd handig om ze op voorraad te hebben, al hoop ik dat je ze nog lang niet nodig zult hebben.

heidy zei

Ze zijn wel heel mooi Jolande!
Ik had vanochtend een crematie en een vrijdag heb ik er weer 1!!!
XXX Heidy

crealinedance zei

Hallo Helaas hebben die ook nodig,mooi geworden.Gr.Nel

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Jolande.

Liefs Riet.

Marlies zei

Mooie chique kaarten heb je gemaakt Jolande. Heel stijlvol. groetjes, Marlies

M@rjan zei

Mooie techniek en heel mooie kaarten, Jolande!

Anneke zei

we hebben ze allemaal eens nodig en ik vind het ook wel moeilijk soms om voor deze gelegenheid wat te maken, maar ik vind ze heel erg mooi van jou.
liefs An

Aloesaloes zei

Hele stijlvolle kaarten heb je gemaakt! Ik hoop dat je ze verder niet nodighebt.

Groetjes, Loes

Nicole zei

Niets zo fijn wanneer de clienten tevreden zijn en het nog eens weten te waarderen ook. Je kaarten zijn prachtig. Heel stijlvol. Liefs, Nicole

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hele mooie kaarten zijn dit, echt erg mooi ook voor z'n gelegenheid.

Groetjes Ida

cristel zei

ik vind ze heel erg stijlvol hoor
grtjs

Tinie zei

Wat leent die stempel zich er goed voor, ik vind ze weer bijzonder mooi!!!

Groetjes Tinie

sara caelen zei

Ja, het is nooit leuk als je zo een kaartje nodig hebt, maar je hebt ze wel heel mooi en sereen gemaakt.xxxSara

Annemiek zei

Mooie stijlvolle kaartjes Jolande!