KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 4 mei 2013

Cornflowers.

De zon schijnt hier al volop en ik moet dit weekend werken, zal er dus weinig van kunnen genieten.
Ik heb weer 2 art-journal pagina's om te laten zien.
Ik heb eerst met een template en structuurpasta de cornflowers gemaakt.
Daarna heb ik de pagina's in de gesso gezet.
Toen de achtergrond gemaakt met acrylverf, inkt en stempels.

De bloemen kleur gegeven met acrylverf, toen alles goed droog was nagetekend met witte derwent colorsoft.


 Als finishing touch nog goudverf aangebracht.

 3 bloemen gemaakt op boekpapier en deze uitgescheurd en opgeplakt.

Je zult het niet geloven, ik heb de foto's buiten gemaakt en toen ik hiermee bezig was kwam er een zeemeeuw  over vliegen, en ja hoor die doet zijn behoefte, (gelukkig) precies naast mijn art-journal, grrrrrrrr waar is mijn luchtbuks ha ha ha.

Fijn weekend, geniet lekker van het mooie weer, groetjes Jolande.

23 opmerkingen:

Irene zei

OOOOOOOOOOOH me likey a lot Jolande, prachtige kleuren en schitterende cornflowers!!!
Wel goed rchten he als je gaat schieten!!!

xx Irene

crealinedance zei

Hoi hoi leuk geworden.gr.Nel

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heerlijk fleurig, en erg mooi!

Groetjes Ida

Kaartenkraam zei

Ook deze vind ik weer prachtig!

groetjes van Ank

M@rjan zei

ik lees altijd met belangstelling je gebruikte technieken, gaaf hoor allebei! Vooral die bloemen met gescheurd papier zijn zo mooi!!

Tineke zei

Wat een prachtige bloemen!!! Gelukkig dat die meeuw precies ernaast zijn behoefte deed...
Je condoleancekaarten vind ik ook heel stijlvol.
Groetjes Tineke

Nicole zei

Ooooohhh wat mooi weer Jolande!! Ik vind die met het goudverf wel erg mooi!! Wat zul jij opgelucht zijn geweest dat het er precies naast is gevallen, je moet er toch niet aandenken!! Ik moest er wel om lachen hoor!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

Neline zei

Wat heb je dat weer geweldig mooi gemaakt, hele mooie bloemen!
groetjes
Neline

Miranda zei

Mooi Jolanda en de CB condeolance kaarten zijn ook zeer sfeervol, groetjes Miranda

Marian zei

Heel mooi je kaart
groetjes

heidy zei

Super gaaf weer Jolande!!
XXX Heidy

Astrid zei

WOW Jolande wat mooi zeg, ik vind het werkelijk schitterend.
Groetjes Astrid

Yvonne zei

Hihihi, sorry dat ik eerst even moet lachen om de zeemeeuw.
Je pagina's vind ik schitterend, zo mooi met de gouden finishing touch.
Wat een geweldig mooi template heb je gebruikt en je kleurgebruik is weer jammie.
Groetjes Yvonne.

Cornelie zei

Ik vind het super gaaf! Erg mooi gedaan!!

Aloesaloes zei

Echt prachtig! Wat een mooie effecten krijg je zo!
Zeemeeuwen... je zou ze... soms... Het was wel extreme mixed media geweest :)

Groetjes, Loes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Erg mooi werk weer Jolande. Super
fijn weekend en groetjes
Marja

Riet zei

Weer schitterend gemaakt Jolande.

Liefs Riet.

Henriƫtte zei

Wat een prachtige pagina's weer Jolande. Maar goed dat de flats niet op je art-journal terecht is gekomen zeg!

groetjes en fijn weekend,
Jet

Miranda zei

superpagina's echt prachtig

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat heb je dat weer geweldig gedaan en gelukkig zat de meeuw er net naast !

Groetjes, Jaimie

Ans zei

Super pagina, mooi met de goudverf dat geeft een mooi effect. Maar goed dat het er net naast viel.

Liefs Ans

Lia zei

Wat prachtig, vooral die bloemen, mooie kleuren, bah wat een schrik zeg,
groetjes Lia

Wendy Koorevaar zei

Haha wat een mazzel dat het er net naast was! Zal je maar gebeuren dat hij net wat op je werkstuk laat vallen...grrr!!

Ik vind je creatie prachtig, de kleuren springen er weer uit.
Knap gedaan!

Liefs,
Wendy