KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 15 mei 2013

Dream,,Believe...Life...Love...

Vorige week woensdag heb ik heerlijk een avondje bij Miranda gefreubeld en heb ik het begin van deze art-journal pagina's gemaakt.
Voor de achtergrond heb ik acrylverf, inkt en stempels gebruikt.
Het kader heb ik met het Journal Block van Dylusions gemaakt.
De harten zijn gemaakt met een template en acrylverf, in het hart heb ik gestempeld met acrylverf.
De couture fashion stempels zijn van Dylusions.
Ik heb ze "aangekleed" met dessin paier (Rosa Dotje), helaas had ik geen echte veer voor op de hoed van de man.
Miranda heeft mij geleerd hoe ik schaduw maak met de template.
Ik ben verwend door mijn vriendinnetje Patricia , zij heeft voor mij deze canvas gemaakt, super gaaf vind ik het.

A friend is someone,
who knows the song in your heart 
and can sing it back to you,
when you have forgotten the words.

Groetjes Jolande.

27 opmerkingen:

Linda zei

Wauw heel mooi gedaan heb je dat weer. Die tekst op de tweede is ook erg mooi zeg
gr linda

Wendy Koorevaar zei

Jee wat mooi weer Jolande en die fashionstempels zijn ook erg gaaf!

Liefs,
Wendy

Lia zei

Schitterend hoe je dit hebt gemaakt, heel mooi, ook je cadeautje is heel super en lief gemaakt,
ga het steeds mooier vinden,
groetjes Lia

gré zei

super mooi gedaan heel mooi
en die van patricia ook

groetjes gré

Henriëtte zei

Wat een prachtige journal-pagina's heb je gemaakt Jolande, die figuurtjes zijn ook schitterend zeg!
Dat canvas wat je van Patricia hebt gehad is super zeg. Echt lief van haar.

groetjes Jet

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jolande.

Liefs Riet.

Astrid zei

Prachtig Jolande, wat heb je dat ontzettend mooi gedaan.
Gaaf die stempels man en vrouw.
Groetjes Astrid

Nicole zei

Heerlijk om zo verwend te worden door een vriendin. Jouw creaties is ook alweer zooooooo mooi!! Schitterend zeg. Liefs, Nicole

Patricia zei

Hoi wat is je AJ GEWELDIG zeg ik vind de cotures zo gaaf met dat papier!!!!
Echt super verzonnen, en ga het wel een x lenen van je hoor dat super idee haha
Ik ben blij dat je het canvasje mooi vindt, je hebt hem DIK verdiend.
xxx Patricia

Fieneke zei

Wat een super art journal pages. Ik heb de couture stempels (kleine versie) ook maar nog niets mee gedaan.....dit is een erg goede inspiratie!! Bedankt!
En wat een lief, mooi cadeautje van Patricia!
Groetjes Fieneke

Frouwkje zei

Wat supermooi weer Jolande!!
Liefs, Frouwkje

Miranda zei

Dat ziet er mooi uit Jolanda en net bij Patricia je cadeau al gezien, mooi zeg! Ook je vorige post met de drie canvassen had ik nog niet gezien, gave techniek en het staat prachtig zo aan de muur! groetjes Mirandax

Tineke zei

Zo knap hoe kunt spelen met inkt. Het is prachtig.
En wat lief van je vriendin om zo'n mooie canvas voor je te maken.
Groetjes Tineke

crealinedance zei

Hoi hoi Mooi gedaan.Gr.Nel

Irene zei

Jeetje wat leuk om zo verwend te worden en wat heb je weer iets gaafs gemaakt......wat een enig stelletje is dat!!

xx Irene

jaimie zei

Hallo Jolande,

Allemaal zeer knap gemaakt, ook de werkjes uit je vorige posten !
En de tekst van je vriendin is zo mooi.

Groetjes, Jaimie

Marian zei

Prachtig je creatie En je cado mooiii
Groetjes

janny zei

Heel erg mooi weer en je vorige post vind ik waanzinnig zo goed gedaan!!
Groetjes Janny.

M@rjan zei

Gaaf hoor!! Ik ben ook weg van je letters, springen er ook uit!
En wat een lieve vriendin, mooie canvas heeft ze gemaakt, die tekst is ook zo lief!

heidy zei

Oh hij is gaaf Jolande,vindt hem helemaal geweldig!!!
Je bent verwendt door Patricia ziet er ook super uit!!
XXX Heidy

Wilma zei

Heel erg mooi, hoor! Prachtig! Groetjes Wilma

Yvonne zei

Schitterend journal, er zit zoveel energie in, de hartjes spetteren de pagina af!
Wat heb je een leuk canvas gekregen, dat zijn waardevolle cadeautjes.
Groetjes Yvonne.

Miranda zei

wow je pagina's zijn supermooi geworden zo, top
en dat schrijven komt nog wel een keer
prachtig canvasje , mooi kadootje hoor

Louise zei

Wat een schitterende pagina's heb je weer gemaakt, zijn toch weer echte Kunstwerkjes.
Prachtig canvas en een wat een mooi tekst!.


gr.LOuise

susie zei

Dit is weer een kunstwerkje Jolande !
En je hebt een mooi cadeau gekregen van je vriendin.
Lieve groet :)

Ans zei

Wow, wow wat een schitterende pagina, hele mooie stempel. Leuk zo met het papier erop.

Liefs Ans

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuk gedaan!

Groetjes Ida