KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 8 mei 2013

Vogeltje wat zing je vroeg....

Een kaartje voor de challenge van DUTCH CARD LOVERS, daar is de uitdaging UP IN THE AIR, ik heb voor een vogel en vlinders gekozen.
Als basis heb ik wit kaartkarton gebruikt.
Op het kleinste vierkant heb ik de stempel (Hero Arts) ingekleurd met Distress markers, licht nat gespoten en op het karton gestempeld, goed laten drogen en daarna met Derwent collorsoft ingekleurd.
Het volgende vierkant heb ik geëmbost, ik heb eerst mijn embossingfolder ingesmeerd met Distress-inkt (Tumbled Glass) en toen door de cuttlebug gehaald, daarna gepoetst met Gathered Twigs.
Voor het volgende vierkant heb ik een achtergrond stempel (Impression Obsesion) gestempeld met Gathered Twigs en daarna gepoetst met Tumbled Glass.
Lint van het tuincentrum gebruikt voor de strik.

In hart van de bloemen heb ik een hotfix steentje geplakt.
De vlinders uit bewerkt papier geponst en op het lijf een parel geplakt.

Groetjes Jolande.

34 opmerkingen:

Anneke klerks zei

wat een schattig kaartje, prachtig gedaan!!!
liefs anneke

Crea S zei

Wat een prachtige kaart Jolande!
Lieve groet,
http://littlecreass.blogspot.be

crealinedance zei

Hoi hoi leuke kaart geworden.Gr.Nel

jolanda zei

heel mooi kaartje

heidy zei

Wat een prachtig kaartje Jolande!!
XXX Heidy

Astrid zei

Hartstikke mooi Jolande, geweldig zeg.
Liefs Astrid

Neline zei

wat een bjoetie weer zeg!!
groetjes
Neline

Kaartenkraam zei

Heel erg mooi!

groetjes van Ank

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart, ziet er prachtig uit. Heel mooi gedaan.
Groetjes Saskia

M@rjan zei

Supermooie kaart, Jolande! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Ans zei

Wat een schitterend kaartje, succes met de challenge.

Liefs Ans

Aleida zei

Mooie kaart! En toch lekker gekliederd met inkt.
groetjes,

Frouwkje zei

Prachtige kaart Jolande!
Liefs, Frouwkje

Wendy Koorevaar zei

Een hele mooie kaart Jolande, ik wens je veel succes met de challenge!

Liefs,
Wendy

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolande.

Liefs Riet.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik vind het een plaatje Jolande,en wat heb je leuke verschillende technieken gebruikt voor de achtergronden,laat dat vogeltje maar zingen en laat Jolande maar freubelen,hihi,lieve groetjes Miranda

Thea zei

Een prachtige kaart weer Jolande! Je kunt ook nog meedoen aan de challenge van Just a Note, daar is het thema ook vogeltjes.

Groetjes Thea

Hanny zei

Wauwww Jolanda wat een prachtige kaart.

Groetjes Hanny.

Tineke zei

Een prachtige kaart! Leuk met alle techniekjes.
Groetjes Tineke

cristel zei

is de dag niet lang genoeg nee voor ons knutselaars niet tenminste voor mij niet maar het is weer een schitterend kaartje geworden mooie kleurtjes
grtjs

Henriëtte zei

Dat ziet er weer prachtig uit Jolande, wat een bjoetie van een kaart.

groetjes Jet

Judith zei

Eerlijk is eerlijk, ik had al een favoriete inzending gekozen, maar nu zie ik jouw kaartje... PRACHTIG!!!

Gelukkig hoef ik niet te jureren (-:
Toch een gedeelte eerste plaats naar mijn mening.

Fijne Hemelvaartsdag,
Judith

Mieke zei

Prachtige kaart!

Ellen zei

Wat een leuke toepasselijke inzending voor deze uitdaging Jolande! Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Yvonne zei

Heel mooi kaartje Jolande !
Groetjes Yvonne.

Wilma zei

Een prachtige kaart, Jolande! En een heel toepasselijke titel!

Patrice zei

Kei kei kei mooi Jol! Lief en schitterend van kleuren.
Grtjs Patrice

susie zei

Hé Jolande,
'k Heb net al jouw kunstwerken zitten bewonderen.
Die zijn dus ongelofelijk PRACHTIG !!!
Nog een fijn weekend .. :)

martina's kaartjes zei

wat een mooi plaatje, het lijkt wel net een schilderijtje ! geslaagd hoor
fijn weekend, grtjs, martina
x

Anja (scrappie) zei

Schitterend kaartje zeg bedankt voor je deelname aan DCL.

Lia zei

Wat een ontzettend gezellig kaartje, heel vrolijk,
groetjes Lia

Anneke zei

wat een bjoetie is dit.
schitterende kleuren en ontwerp.
laat dat maar aan Jolanda over!.
fijne Moederdag en liefs van An

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Jolande!

Groetjes Ida