KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 24 juni 2013

Baby Born.

Mijn creativiteit wat betreft kaarten maken en kliederen in mijn art-journal staat op een laag pitje, er komt wat dat betreft weinig uit mijn handen.
Wel ben ik bezig geweest met breien en haken.
 Ik denk dat ik een poppenmoeder weer blij zal maken met deze Babyborn outfit.
Een jurkje en vestje gebreid, mutsje gehaakt en schoentjes gehaakt.
De maillot heb ik gemaakt van een dames kous, dat idee kwam ik tegen op internet.

Hier showt Baby Born haar jurk, zonder vest.
                                      
En haar mooie roze schoentjes.

Groetjes Jolande.

30 opmerkingen:

Henriëtte zei

Oh, wat prachtig, heerlijk vrolijke kleuren! Daar ga je een poppenmoedertje zeker blij mee maken.
En de kaarten en je art-journal komen vanzelf wel weer hoor.

Liefs Jet

crealinedance zei

hoi hoi Mooi hoor,de rest komt vanzelf wel weer.gr.Nel

susie zei

O wat een mooie outfit heb je haar gegeven, alsook de kleurtjes !
Pop kan het vestje goed gebruiken deze dagen.

Je cadeaudoosje en kaart is prachtig !!
Mooie dochter hebben jullie Jolande :)
Nog een fijne week verder ..

Wendy Koorevaar zei

Wat super mooi Jolande! Wat een werk zal dat geweest zijn, ziet er zo schattig uit!

De slofjes van Lucas zijn nu naar zijn neefje, die steelt er nu de show mee! Zo komen ze weer van pas, leuk he.

Liefs,
Wendy

gré zei

wat super mooi
jij bent ook van alle
markten thuis he

groetjes gré

Hannie Stoel zei

Ohhh...wat ziet dat er superleuk uit. Breien en haken is volgens mij weer helemaal in. Ik hoorde vorige week iemand zeggen dat het kaarten maken een eind over is!!!

groetjes, Hannie

M@rjan zei

Talenten op meerdere vlakken, dat blijkt wel weer. Mooi gedaan! Je andere freubelneigingen komen ook wel weer, alles op z'n tijd!

Anneke klerks zei

wat ben je alround creatief, dit projectje is weer schitterend!!!
liefs anneke

Lia zei

Wat geweldig leuk en vrolijk is deze outfit, zou bijna weer gaan breien haha, ach een kaartmaakdip, is dan weer ergens goed voor nietwaar? Komt vanzelf weer,
groetjes Lia

heidy zei

Ach wat schattig!!
XXX Heidy

Irene zei

Jullie kunnen weer heerlijk samen gaan spelen Jolande, enige kleertjes!!

xx Irene

jaimie zei

Hallo,

Hele mooie outfit heeft het popje aan en die schoentjes, schattig !!

Groetjes, Jaimie

Aleida zei

Ja, je kunt niet alles tegelijk!
Heel mooi gedaan.
groetjes,

Jannie zei

Hoi Jolande,wat heb je dit super mooi gemaakt.
Hier zal je zeker een poppenmoeder heel blij mee maken.

Groetjes Jannie

Louise zei

Oh wat enig Jolande, je bent ook van alle markten thuis hé


gr.LOuise

cristel zei

wat super lief en heerlijke kleurtjes
grtjs

Hanny zei

Wat geweldig mooi gemaakt Jolande.

Groetjes Hanny.

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtig creatie heb je gemaakt en hij is supermooi!!! ik heb zitten genieten van de kleuren!

Gr Antoinette

thea zei

Oh wat schattig, ik ben ook alleen maar aan het haken en breien

Patricia zei

Super weer hoor poppenmamma!!!!haha of poppenoma??????hihi
Gr Patricia

Illyana zei

mooi en heel mooi

Illyana zei

mooi en heel mooi

Wies zei

Een hele leuke poppen outfit. Mooie kleurencombi. En eens even wat anders doen is ook leuk. De inspiratie en zin om kaarten te maken e.d. komt op een bepaald moment wel weer terug.
Groetjes, Wies

Crea Astrid zei

Wat een schattig stelletje heb je gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Hoi hoe vind ik dit patroontje

Wat een heel mooi setje mijn complimenten

Mijn email is jaimy-price@hotmail.nl

Mvg jaimy

JIMI MUNI zei

Welcome to http://shareclear.net/ We have developed and built one of the most advanced cardsharing networks in the world, primarily intended for Dreambox, but not limited to. With access to 56 primary Card Sharing Servers located in every major country, all capable of 100 Mb speeds and all carrying several local cards for a faster, more reliable card sharing service than you could possibly expect.
Cardsharing Server | Best cardsharing | SEO STAR SOFTWARE HOUSE | Dreambox Cardsharing

Anoniem zei

hallo

hebbn jullie misschien een patroon van het mutsje we hebben over al gezocht op internet kan nergens vinden

Anoniem zei

hallo

hebbn jullie misschien een patroon van het mutsje we hebben over al gezocht op internet kan nergens vinden

ibinboxje@gmail.com zei

Hoi het ziet er heel mooi uit,
Mag ik vragen of je een patroontjes van de schoenen en maillot ook vrij geeft ?

Groetjes, ingeborg

maria suykerbuyk zei

Goede middag
Ik Zou het patroontje van het jurkje en het vestje graag willen kan ik het van u kopen
Gr Maria

Email: mariasuykerbuyk@hotmail.com