KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 21 juni 2013

Cadeau doosje met bijpassende kaart.

Vriendinnen van Anouk zijn vandaag getrouwd, dus zij had een cadeautje nodig.
Ik heb een doosje gemaakt met een bijpassende kaart erin, de kaart heb ik al eerder laten zien.
Voor het doosje heb ik wit, zwart en hardroze cardstock gebruikt.
Het design papier is van een blokje van boekenvoordeel.
Uit het deksel heb ik een hart gesneden, ik heb er een zwart hart ( stans van Cheery Lyn), opgeplakt met daarachter een plastic sheet.
Op de rand van het hart heb ik strassteentjes geplakt.

Langs de randen van het deksel heb ik een hartjes rand (randpons van martha Stewart) geplakt.


Het doosje zonder de kaart, onder de kaart zit snoep verstopt, uiteraard hartjes snoep.

Voor de uitleg van de kaart klik HIER.

Anouk vind het mooi, ik ben benieuwd wat het bruidspaar er van vind.
                                                
Anouk mocht getuige zijn bij het huwelijk, ben zo trots op mijn mooie dochter.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

21 opmerkingen:

sjouks kaarten zei

Mooi doosje!
Groetjes Sjoukje

gré zei

heel mooi kadootje heb je gemaakt
maar ook een mooie dochter maar ja die heb je niet alleen gemaakt

groetjes gré

Riet zei

Wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt Jolande.

Liefs Riet.

Henriëtte zei

Wat een prachtig doosje weer Jolande, dat heb je toch echt top in je vingers hoor.
Anouk ziet er prachtig uit, leuke foto van haar.

Groetjes Jet

Louise zei

Schitterend gemaakt Jolande, mooie dochter heb je hoor, ze ziet er schattig uit!.

gr.LOuise

Linda zei

wat een mooie set is dat geworden zo, leuk die snoepjes erbij
gr linda

Nicole zei

Knappe dochter Jolande!! En je creaties zijn schitterend zeg! Mooi zoals de kaart in het doosje past. Fijn weekend. Liefs, Nicole

Tineke zei

Een prachtige dochter, daar mag je trots op zijn.
Ze kan een mooi kado geven. Een prachtige kaart en leuk is het doosje met hart erin waardoor je de kaart ziet liggen. En eronder nog heerlijke snoepjes.
Groetjes Tineke

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart en doos. Prachtig setje. Kan me voorstellen dat je trots bent op je dochter.
Groetjes Saskia

Kaartenkraam zei

Ik moet wel lachen om de opmerking van Gré dat je je dochter niet alleen hebt gemaakt en ze heeft natuurlijk helemaal gelijk maar mooi is ze zeker en daar kun je met recht trots op zijn!
Het doosje en de kaart zijn een prachtig geheel geworden!

groetjes van Ank

Lia zei

Prachtig doosje bij een prachtig kaartje, heel leuk setje zo samen, mooie foto van Anouk, een hele dame zo he?
Logisch dat je trots bent,
groetjes Lia

Antoinette Voorn zei

Dit is helemaal geweldig. Wat ontzettend mooi gecombineerd allemaal!

Gr antoinette
http://antoinettecreacards,blogspot.nl

M@rjan zei

Prachtig doosje! Mooi gedetailleerd ook! En ook je dochter is een plaatje :)

Anneke zei

wat een prachtig gedetailleerd doosje en zo mooi bijpassend bij de kaart.
en je mag inderdaad trots zijn op zo,n knappe dochter.
fijn weekend en liefs van An

Crea Astrid zei

Wat prachtige gemaakt. Leuk ook, met al die plakparels er bovenop.
Je dochter ziet er mooi uit.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat mooi.
Groetjes Miranda

crealinedance zei

Hoi hoi Zeker een mooie doos en dochter.gr.Nel

Wendy Koorevaar zei

Wat een gaaf setje heb je gemaakt zeg! mooi met het zwart er in dat ziet er stijlvol uit!

Wat een mooie dochter heb je, daar mag je zeker trots op zijn!

Liefs,
Wendy

Aleida zei

Een heel mooi, persoonlijk kadootje. En een mooie getuige!
groetjes,

Thea zei

Een prachtig geheel het doosje met de kaart! En de getuige ziet er ook schitterend uit, mooie jurk! Ik had vorig zomer een lang vest in die kleur toen mijn vriendin ging trouwen :-)

Fijn weekend!
Groetje Thea

cristel zei

wat een prachtige dochter zeg en wat een schitterend doosje als ze dat niet mooi vinden weet ik het ook niet meer
grtjs