KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 2 juni 2013

Een hele fijne dag.

Dit kaartje heb ik voor het LIFTCHALLENGE blog gemaakt.
Ik heb het kaartje vrij strak gehouden.
Het papier komt uit een blokje van boekenvoordeel.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid, ik heb hiervoor borduurzijde gebruikt.
Voor de rand heb ik een randpons gebruikt.
De donkere rand heb ik met de hand geknipt.
De cirkel onder de bloem is een mal van Nellie Snellen, een kant en klare bloem gebruikt, de stras-brad komt bij Xenos vandaan.
Satijn lint voor de strik gebruikt, hierop een knoop vast gezet met borduurzijde.
Een labeltje gesneden en bevestigt aan de knoop.
Het te liften kaartje.

Groetjes Jolande.

29 opmerkingen:

Mieke zei

Whaw, prachtige lift! Hele mooie kaart!

Irene zei

Super leuk gelift Jolande, lekkere kleuren!!!!

xx Irene

Marian zei

Dat is mooi gelift heel erg mooi je kaart.
Groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolande.

Liefs Riet.

crealinedance zei

Hoi mooie liftkaart heb je gemaakt.gr.Nel

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooi gelift, strak maar wel helemaal af door stiksels, labeltje en dp.
Groetjes Saskia

Kaartenkraam zei

Mooie kleuren bij elkaar en dat groene stiksel past er precies bij! Mooie kaart geworden!

groetjes van Ank

susie zei

Een pracht van een kaar Jolande !!

Linda zei

Wauw ik vind hem schitterend, succes bij de challenge hoor
gr linda

heidy zei

Wat mooi Jolande!!
XXX Heidy

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een prachtige kaart, heel mooi gelift ook!

Liefs,
wendy

Patricia zei

WAUW Jol mooi gelift zeg!
Gaaf zo met het geboorduurde!
Gr Patricia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel erg mooi.
Groetjes Miranda

Jannie zei

Schitterende kaart Jolande.

groetjes Jannie

Louise zei

Mooi gelift Jolande een schitterend kaartje!.

gr.LOuise

Antoinette Voorn zei

Wauw ik vind hem schitterend, succes bij de challenge hoor!!!

Gr antoinette

Henriëtte zei

Wat een mooie, stijlvolle kaart heb je van je liftkaart gemaakt. Super!

Groetjes Jet

Erica ♥ zei

Gaaafff is je lift kaart geworden,
ik vind hem helemaal super ☼

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

M@rjan zei

Jouw versie van de liftkaart is heel mooi, Jolande! Mooie tinten heb je gekozen en het geheel oogt chique. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Thea zei

Een supermooi liftkaartje! Prachtige kleuren ook weer, wat weet je dat altijd goed bij elkaar te vinden. Zal ook eens bij de liftchallenge kijken want mijn inspiratie is ver te zoeken.

Groetjes Thea

gré zei

heel erg mooi jolande super

groetjes gré

Anneke zei

wat een super mooie gelifte kaart.
prachtig design vind ik het.
groetjes van An

martina's kaartjes zei

het zijn twee supermooie kaartjes ! super gemaakt ! en je naairandje, is helemaal top !
grtjs, martina
x

Nadine zei

Heel mooi gedaan en wat zien de stiksteekjes er netjes uit, knap met de hand! Bedankt weer voor het meedoen met de liftchallenge!

cristel zei

Wat schitterend zeg,heel mooi
Grtjs

Tineke zei

Een prachtige lift heb je gemaakt!
Groetjes Tineke

Cornelie zei

erg mooi! Top de kleuren, mooie combi van papiertjes, lekker strak, en zo mooi stikwerk! Dank je wel voor het meedoen!

Crea Astrid zei

Wat een schattig kaartje. Mooi van kleur en leuk met al die stiksels.

Groetjes, Astrid.

Lia zei

Wat een prachtige liftkaart heb je gemaakt, toppie,
groetjes Lia