KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 13 juni 2013

Mannen in mijn art-journal.

 De achtergrond is gemaakt met acrylverf, templates en boekpapier.
De mannen silhoutte is een template van Dylusions, deze heb ik op de achtergrond gelegd.
Hier heb ik de man zwart gemaakt, de contouren met een sharpiepen getekend.
Hier heb ik de achtergrond zwart gemaakt, daarna bewerkt met een template en witte acrylverf.
De contouren heb ik weer getekend met een witte sharpiepen.

Groetjes Jolande.

23 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat ziet dat er weer gaaf uit Jolande.

Groetjes Jet

crealinedance zei

Hoi hoi leuk zo.gr.Nel

Wendy Koorevaar zei

Heel mooi weer Jolande!

Liefs,
Wendy

Linda zei

Ziet er weer goed uit joh
gr linda

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er weer heel leuk uit.
Groetjes Saskia

Riet zei

Prachtig Jolande.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

wat een mooie stoere mannencreatie ! top hoor ! niet altijd makkelijk vind ik
grtjs,martina
x

susie zei

Das zo weer ne keer iets anders hé maar wel héél mooi !!
En een pracht van een trouwkaart heb je de vorige post gemaakt !!
Nog een fijne avond :)

heidy zei

Geweldig Jolande!!
XXX Heidy

Anneke zei

ik vind je kaart best wishes erg mooi , maar ook deze creatie weer en heel origineel.
gr van An

Fieneke zei

Heel erg gaaf! !!
Groetjes Fieneke

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

super mooi Jolande. Gaaf he deze silhouetten, heb ze ook net weer gebruikt.
groetjes Marja

cristel zei

wel das eens iets anders he met mannen maar wel weer mooi
grtjs

Yvonne zei

Heel gaaf journal is dit geworden. Dat mannen silhouet heb ik ook en wil ik ook snel eens gaan gebruiken.
Die stroken tekstpapier geven een erg leuk effect.
Groetjes Yvonne.

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat is het weer speciaal en mooi geworden zo!

Groetjes, Jaimie

Antoinette Voorn zei

Woww De kleuren zijn prachtig zo bij elkaar! En het is een beeldschone pagina voor je artjournal geworden zoals altijd!

Gr Antoinette

gré zei

je hebt het weer super gemaakt hoor

groetjes gré

M@rjan zei

Vind het er weer gaaf uitzien, heel artistiek verwerkt heb je die mannensilhouetten!

Marlies zei

Een hele mooie, originele creatie! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

Lia zei

Wat leuk dat je deze keer de mannen laat zien, heel leuk gedaan,
groetjes Lia

Tinie zei

Wowww wat heb je weer bijzondere mooie creaties laten zien de laatste tijd, in 1 woord, super!!!

Groetjes Tinie

Miranda zei

toffe pagina, heel gaaf met al je mannen

Ans zei

Supergaaf, dit wordt een prachtig journal.

Liefs Ans