KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 8 juni 2013

Notitieblokje.


Tijdens een freubelavond met Marie hebben we dit notitieblokje gemaakt, de beschrijving vind je HIER.
De basis is van kraft.
Geen idee waar het papier van is, dat mocht ik van Marie gebruiken.
De vlinders zijn gemaakt met een pons, op de lijfjes heb ik strassteentjes geplakt.
De pen komt bij de Hema vandaan.
Een opening gemaakt, waar de lus van kant en lint doorheen gaat om de pen vast te houden.
De binnenkant van het notitieboekje.
Op de tag kan ik wat persoonlijks schrijven.

                             
En eindelijk na 3 afzeggingen konden Mirjam (schoonzus) Patrick en Fons parachutespringen.
Fons had dit cadeau gekregen toen hij anderhalf jaar geleden 50 werd, vandaag was het weer gunstig en Mirjam en Patrick vonden het leuk om mee te springen.
                             

Ze vonden het super gaaf!!!!!!!!!!
Groetjes Jolande.

30 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat een gaaf notitieblokje zeg en wat leuk dat je ook de link naar de beschrijving hebt neergezet.
Leuke foto's van het parachutespringen, gefeliciteerd met jullie trouwdag (zag ik op fb) en een fijne dag morgen bij de lady'srun.

groetjes Jet

Kaartenkraam zei

Dat notitieblokje is heel leuk geworden.
Stoer hoor dat parachutespringen en leuk dat er in de lucht ook foto's zijn gemaakt.

groetjes van Ank

Marja zei

leuk notitieblokje en prachtige actiefoto's van Fons

Mieke zei

Dat ziet er leuk uit zeg! Mooi gedaan!
Parachute springen,brrrr :-)

susie zei

Tof notitieboekje Jolande !
Prachtige trouwkaart en mooi met je gehaakte randje er rond !
Geslaagde luchtfoto !
Nog een fijne zondag .. :)

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooi boekje. Leuk gedaan.
Wat gaaf de foto's in de lucht, ziet er heel stoer uit.
Groetjes Saskia

Irene zei

Vrolijk notitieboekje, ga later de tutorial bekijken want we gaan naar Moritz vandaag!!
Wat een gave foto's, je ziet die mannen van je genieten!!!!

xx Irene

Linda zei

Wat een mooi notitieblokje heel leuk gedaan.
Leuke foto's van het parachute springen
gr linda

Erica ♥ zei

Wat een mooie foto's, ik zag ze op FB al voorbij komen, geweldig dat ze dat
gedaan hebben zo'n sprong, dat
vergeten ze nooit meer !
Je notitieblokje vind ik zeker ook
heel erg leuk geworden, mooi hoor ☼

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Marlies zei

Een mooie vrolijke notitieboekje! Heel mooi gemaakt.
Leuke foto's van de sprong, ik zou het niet durven maar het lijkt me wel een geweldig ervaring! groetjes, Marlies

Antoinette Voorn zei

Wat een geweldig creatie heb je gemaakt!
Prachtige kleur en wauuwww gaaf die spriong

Gr Antoinette

janny zei

leuk blokje heb je gemaakt.
Wat zijn jullie toch avontuurlijk hihi leuk hoor echt gaaf zo genieten, blijf dat vooral doen zolang je kan!
Stoer!!
Groetjes Janny.

crealinedance zei

Hoi hoi leuk geworden,fijn dat het goed is gegaan.gr.Nel

gré zei

wat een leuk boekje
en die sprong
nou ik vind het knap hoor
ik doe het niet

groetjes gré

cristel zei

Wat heb je dat weer mooi gedaan zeg,leuk om r te doen
grtjs

Patricia zei

Je notitieboekje is echt SUPER!
En ja wauw dat parachutespringen lijkt me echt GAAF! Fijn dat ze allemaal hebben genoten!
Gr Patricia

Miranda zei

Gaaf boekje Jolan en wat moet Fons genoten hebben! Lijkt me prachtig om te doen.....je vorige kaart met het hart en de structuur vind ik ook helemaal super! groetjes Miranda

Fieneke zei

Wat een lief blokje en wat een mooie foto's van het parachute springen. Wat een belevenis zal dat zijn geweest. Lijkt mij vreselijk eng
Groetjes Fieneke

Thea zei

Wat een prachtig notitieblokje, ga gelijk even kijken bij de link dankjewel!
Supergave foto's van het parachutespringen en dan ook nog schitterend weer. Was hier gisteren en vandaag wel anders. Zwaar bewolkt en 14 gr. brrrrrr. Wat een verschil en dat in ons kleine landje.

Fijne zondag!
Groetjes Thea

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooi boekje.
Groetjes Miranda

M@rjan zei

Heel mooi is je notitieblokje, Jolande. Zo gebruik je het met meer plezier, denk ik.
Jee, wat stoer dat parachutespringen, ik zou het niet durven! Leuk dat ze het zo gaaf vonden!

Ans zei

Leuk zo,n notitie blokje, mooi om cadeau te geven aan de kinderen als ze op vakantie gaan. Goed idee.

Lijkt me super dat parachute springen maar ik durf niet!!!!

Liefs Ans

Frouwkje zei

Leuk notitieblokje Jolande!! Gave foto's van het parachute springen!!
Liefs, Frouwkje

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Jolande.

Liefs Riet.

Judith zei

Een leuk en vrolijk notitieblokje/boekje! Dank je wel voor de link.

Heel gaaf dat ze met zijn drieën mochten springen. Ik weet niet of ik het zou durven...

Aleida zei

Leuk notitieblokje.
Spannend, dat springen!
groetjes,

heidy zei

Wat een mooi notitieblokje en geweldig ,wat fijn dat het eindelijk door is gegaan!!
XXX Heidy

Ans zei

Wat een schitterend gepimpt notitieblokje heb je gemaakt Jolande. Nu maar heel voorzichtig ermee zijn in het gebruik.
Aan de foto's kun je goed zien dat ze hebben genoten van het parachutespringen. Het is vast een hele gewaarwording, maar niks voor mij.
Fijne dag verder.
Groetjes Ans

Yvonne zei

Wat een leuk notitieblokje heb je gemaakt.
Stoer dat ze zijn wezen parachute springen, lijkt me een hele ervaring.
Groetjes Yvonne.

Lia zei

Super grappig je notitieboekje, leuk geworden zo.
En wat heerlijk dat het eindelijk door kon gaan, een hele ervaring rijker zijn ze zeker, mijn broer deed het ook ooit eens, leuke foto's, groetjes Lia