KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 6 juni 2013

Trouwkaart.

Een kaart gemaakt voor de challenge van DUTCH CARD LOVERS, daar vragen ze een trouwkaart.
Ik heb geprobeerd het een stoere uitstraling te geven met een romantische touch, is wel gelukt vind ik.
Voor de achtergrond heb ik de Scheerschuimtechniek gebruikt, daarna heb ik het karton geémbost, daarna ben ik er met een brayer en zilverkleurig acrylverf overheen gegaan.
Goed laten drogen, met een brayer en embossinginkt eroverheen gegaan en embossingpoeder met glitter gebruikt.
Voor het hart heb ik ook de scheerschuimtechniek gebruikt, het hart is een mal van Nellie Snellen, ik heb er met dun katoen, (haaknaald 1.00) een rand omheen gehaakt.
Het hart heb ik met 3D foam opgeplakt.
                                                           
De kleine hartjes zijn gemaakt met een mal van memorybox, bewerkt met distress-inkt terwijl het karton nog in de mal zat.
Op de strik heb ik een klein parelhartje (boekenvoordeel) geplakt.

Groetjes Jolande.

30 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wauw wat is die super geworden, ik vind hem helemaal geweldig en zo een gave uitwerking !!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Thea zei

Weer een waar kunstwerkje Jolande, wat kun je dat toch goed om verschillende technieken te gebruiken en er dan ook weer iets heel romantisch maar ook stoer van te maken, TOP!
En het liften was inderdaad leuk om te doen, dankjewel voor je leuke reactie op mijn kaart.

Groetjes Thea

Anoniem zei

Wat mooi gedaan. Het gehaakte hart is erg leuk. Ook de achtergrond mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Hannie Stoel zei

Supermooi gemaakt!

groetjes, Hannie

Tineke zei

Een schitterende kaart Jolande! Super hoe je deze technieken toch doet.
Groetjes Tineke

Kaartenkraam zei

Ik verbaas me altijd over al de technieken die jij toepast. Met weer een prachtige kaart als resultaat!

groetjes van Ank

Irene zei

Dus Fons loopt nu met zo'n hip stoppelbaardje rond omdat jij al het scheerschuim hebt opgemaakt???? Nog NOOIT van gehoord maar dat komt bij jou wel vaker voor Jolande en het resultaat is weer verbluffend!!

xx Irene

Yvonne zei

Geweldig, wat een mooie trouwkaart.
Die scheerschuim techniek is erg leuk om te doen en het ruikt ook nog eens lekker ;-)
Groetjes Yvonne.

Erica ♥ zei

Deze is echt schitterend, heel erg
goed gelukt, wowwww super mooi ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Linda zei

Wat een romantische kaart, prachtig gedaan
gr linda

gré zei

echt super mooi

groetjes gré

Miranda Slagboom-de Groot zei

Supermooie kaart.
Groetjes Miranda

Ans zei

Hallo Jolande,
Heb eens even rondgeneusd op je site en het ene na het andere kunstwerkje kwam langs. Het is zo mooi allemaal en wat ik ook zo geweldig vind is dat je de technieken en hoe je het allemaal maakt, beschrijft.
Het was weer een halfuurtje genieten bij je. Dank je wel daarvoor!
Groetjes Ans

M@rjan zei

Wat mooi al die technieken verenigd op deze mooie kaart! de scheerschuimtechniek ken ik vaag, toch eens verder in verdiepen. leuk dat je weer meedoet met DCL.

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Jolande.
Complimenten hoor.

Liefs Riet.

heidy zei

Hij is weer super Jilande,bedankt voor je lieve reactie!!
XXX Heidy

Judith zei

In deze trouwkaart zitten dus heel wat technieken verenigd bij elkaar.
Dat jij met haaknaald nr 1 kunt werken vind ik geweldig! Dat vraagt nogal wat geduld, lijkt mij. Het resultaat van alles bij elkaar is heel verbluffend, mooi!

Marlies zei

Een super mooie kaart! Je hebt geweldige technieken toegepast, ik heb nog nooit van het scheerschuimtechniek gehoord. Leuk gedaan met het gehaakte om het hart heen. Een super geheel! groetjes, Marlies

Marian zei

Heel mooi je kaart
Groetjes

Cornelie zei

Erg mooi gedaan!Wat een werk heb je ervan gemaakt. Super mooi!

Patricia zei

Wauw mooi zeg!!! Kan ik er 80 bestellen whaha help ik je stansen. Nee hoor gekheid echt SUPER MOOI!
Gr Patricia

crealinedance zei

Hallo mooi geworden zeg.Gr.Nel

Louise zei

Schitterende achtergrond heb je gemaakt, de kleur is echt praachtig, prachtig is je gehaakte randje, Top kaart!.

gr.LOuise

cristel zei

Toppie en eens iets anders als de witte trouwkaart,weer knap gedaan
Grtjs

Ans zei

Altijd heb je van die leuke technieken, nu weer de scheerschuim!!! zo leuk allemaal.

Het kaartje is echt stoer met een romantisch tintje, super.

Liefs Ans

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtig deze kaart Jolande, super.
fijn weekend
Marja

Леди Осень zei

Zeer mooi en origineel. Kant langs de rand van het hart - het ziet er cool. Met de hitte, Elena

martina's kaartjes zei

het lijkt net een schilderijtje ! heel erg mooi en geslaagd hoor!
grtjs,martina
x

Wendy Koorevaar zei

Super mooi kaartje Jolande, wat een leuke hartjesstans heb je ook gebruikt.

Fijn weekend!!

Liefs,
Wendy

Anoniem zei

I know this web page presents quality dependent content and
additional data, is there any other web site which presents such things in quality?


my blog post :: Dragon City Cheat Engine