KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 29 september 2013

Bloementuin.

Een creatie die ik ruim voor mijn vakantie al had gemaakt.
 Gemaakt voor in een afscheidsboek van een teamleidster.
 1 bladzijde gemaakt voor mijn teamhoofd.
En 1 bladzijde voor mijn team.

De achtergrond is gemaakt met acrylverf en een template.
De bloemen zijn stempels van Jofy en ingekleurd met acrylverf.
Ik heb er een vak opgeplakt en dit door laten lopen op de achtergrond, in de vakken zitten kaarten met een persoonlijke boodschap.

Gisteren ben ik met Patricia en Marie naar de demodagen bij Doe@Ding geweest, was weer gezellig en leuke spulletjes gescoord.

Groetjes Jolande. 

25 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Mooi van kleur ook.

Leuke dingen heb je gekocht. We zullen binnenkort vast wel zien wat je ermee gemaakt hebt!!!

Groetjes, Astrid.

Astrid zei

Prachtig Jolande je creatie.
En wat een leuke spulletjes heb je gekocht.
Groetjes Astrid

crealinedance zei

Hoi hoi mooie layout heb je gemaakt met de Jofy stempels.en leuke spulletjes .Gr.Nel

Miranda zei

Hoi Jolande, mooi zeg, zal je collega wel blij mee zijn! En je hebt gave spulletjes zie ik al, de nieuwe metallics van de 'pannetjes'!
groetjes Miranda

Frouwkje zei

Prachtig Jolande!!! En superleuke spulletjes heb je gekocht :-).
Liefs, Frouwkje

Jannie zei

Heel mooi Jolande zal je collega blij mee zijn.
Leuke spullen gekocht veel crea plezier toegewenst.

groetjes Jannie

Neline zei

Prachtig gemaakt!! Je bent goed geslaagd gisteren, leuk je weer ff gezien te hebben
groetjes
Neline

cristel zei

Wat ziet dat er weer super uit hoor.
Grtjs

Irene zei

Lief al die zachte tintjes en aan je aankopen kan ik zo goed zien dat je een totaal ander hobby-pad bent ingeslagen...........voor mij veel geheimzinnige potjes hihihi!!

xx Ireen

ScrapLouise zei

Wat super mooi weer gemaakt, veel plezier van je aankopen.

grLOuise

Henriëtte zei

Wat een supermooie pagina's en zo heerlijk veel bloemen. Ik wou dat het in mijn tuin nog zo'n bloemenpracht was.

groetjes Jet

gré zei

super weer gemaakt
en leuke dingen gekocht
jammer heb je niet gezien

groetjes gré

Lia zei

Geweldig wat een zonnige pagina's, heel mooi gedaan, leuk je weer effe gesproken te hebben,
groetjes Lia

Tinie zei

Jammer dat ik zover van Doe@ding woon, want wat hoor ik daar toch geweldige dingen over! En wat laat je weer een geweldige creatie zien!!!

Groetjes Tinie

Margo zei

Wat een prachtige pagina's heb je gemaakt en wat een superleuke dingen heb je gemaakt !
Liefs
Margo

heidy zei

Wat een mooie pagina"s Jolande!!
Ik kon jammer genoeg ,misschien volgende keer weer!!
XXX Heidy

Marlies zei

Wat een mooie creatie! Mooie kleuren en design en een heel erg leuk idee!! groetjes, Marlies

Antoinette Voorn zei

Wat zijn het toch altijd weer leuke en sprekende creaties van jou! echt weer een toppertje heb je gemaakt !!

gr Antoinette

hennie zei

Heel mooi gedaan...
En wat een leuke spullen heb je gekocht.. Ik kon helaas dit weekend niet jammer hoor vind het altijd wel gezellig..

Ans zei

Weer volop mooie en nieuwe dingen gekocht Jolande. En de pagina's voor je teamhoofd zijn ook weer TOP!
Gr Ans

Patricia zei

O ja die was er ook nog, heel mooi hoor Jol en ook zo mooi ingekleurd hihi.
Mooie bloglayout heb je!
Gr Patricia

Wendy Koorevaar zei

Je creatie is een plaatje Jolande, heel knap gedaan!
En wat heb je lekker ingeslagen bij DOe@ding! Ben benieuwd wat je er weer mee gaat maken...


Liefs,
Wendy

ann van dijk zei

Wat een schitterende creatie
Liefs Anneke

Tineke zei

Schitterende bladzijden! Prachtig deze kleurtjes bij elkaar.
Mooie spulletjes heb je gekocht.
Groetjes Tineke

Thea zei

Prachtige bloementuin, knap hoor hoe je dit telkens maakt. Gelukkig af en toe ook nog een leuk kaartje.

Groetjes Thea