KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 16 september 2013

Uilentas en portemonnee.

Weer terug van weggeweest.
We hebben een heerlijke vakantie gehad in Limburg en uiteraard genoten van het mooie zomer weer.
Ik heb me bezig gehouden met lezen, haken en breien en nu ga ik proberen het bloggen weer op te pakken.

Ik heb een tas en bijpassende portemonnee gehaakt voor Brittje haar zesde verjaardag.
Ze vond het prachtig.

De tas heb ik met een dubbele draad gehaakt.


De portemonnee is met een enkele draad gehaakt.

Groetjes Jolande.

25 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Wauw....supermooi gemaakt.

groetjes, Hannie

Irene zei

Welkom terug na een heel lange zomerpauze en HAPPY B-DAY Jolande!!!!
OOOOOOOOh wat zal die kleine meid glunderen van zoiets gaafs, super!!!

xx Irene

M@rjan zei

Leuk om je weer terug te zien, Jolande! Fijn dat jullie een mooie vakantie hadden, het weer werkte ook prima mee deze zomer. Je tasje en portemonnee vind ik zo gaaf, super gedaan!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit ziet er geweldig uit Jolande. Gaaf werk
groetjes Marja

Frouwkje zei

Leuk dat je weer terug bent Jolande :-). Superleuk is het tasje met de portemonnee. Kan me voorstellen dat ze er heel blij mee is!!
Liefs, Frouwkje

Linda zei

Hé leuk dat je er weer bent en wat een schattige creaties
gr linda

Tinie zei

He, he is ze eindelijk weer terug, ik had je al gemist, was vorige week mijn blog aan het opschonen en dacht er zal toch niets zijn, totdat ik zag dat je een blogstop had ingelast:)

Je bent weer heerlijk creatief bezig geweest, ziet er weer schitterend uit!!!

Groetjes Tinie

heidy zei

Welkom terug Jolande en wat zit dat er gelijk weer geweldig uit!!
XXX Heidy

ScrapLouise zei

Wat leuk dat je weer terug bent Jolande. Kan me voorstellen dat Britt er heel erg blij mee was, ziet er ook heel gaaf uit hoor!


gr.LOuise

gré zei

wat leuk voor een kind

super gemaakt

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Leuk dat je het bloggen weer oppakt! Je gehaakte creaties zijn prachtig wat een origineel idee!

groetjes van Ank

martina's kaartjes zei

hey, blij dat je terug bent !! leuke haakwerkjes heb je hier, mooi en geslaagd hoor
grtjs,martina
x

crealinedance zei

Hoi hoi Heel leuk geworden.Gr.Nel

Mieke zei

Aaaaahh wat leuk!!!

Fieneke zei

Heeeel leuk, wat een vrolijk kado.
Groetjes Fieneke

Ans zei

Jolande, het gaat je vast weer lukken om creatief aan de slag te gaan. Vakantie voorbij en ik las dat je dan ook niet stil kunt zitten. Maar Brittje zal wel blij zijn met de prachtige tas en portemonnee. Uiltjes zijn en blijven leuk.
Groetjes Ans

Aleida zei

Dat was een hele zomer stop.
Soms heb je dat gewoon even nodig.
Je haakwerken zijn heel mooi geworden, lekker vrolijk.
groetjes,

Nicole zei

Wat heb je dat mooi gehaakt Jolande!! Ziet er supermooi uit. Leuk dat je er weer bent!! Liefs, Nicole

Judith zei

Super verjaardagscadeau! Ik kan me heel goed voorstellen dat de jonge dame hier blij mee was/is!
Welcome back in blogland, gezellig!

Patricia zei

Echt SUPER leuk hoor Jol, we gaan gauw aan de slag!!!!!
Gr Patricia

Miranda zei

wat ontzettend leuk zeg, helemaal super hoor

Crea Astrid zei

Wowww, wat heb je dat mooi gedaan Jolande. Zulke mooie kleuren ook. Kan best geloven dat ze er blij mee was.

Groetjes, Astrid.

Anneke zei

wat prachtig gemaakt Jolanda.
dit heb ik echt niet in mijn vingertjes.
heel mooi het patroon en de kleurtjes.
groetjes van An , die weer terug is in blogland

Margo zei

Hoi Jolande,
wat een ontzettend mooi tasje met dito portemonnaie !
Echt superleuk !
Fijn dat jullie een deugddoende vakantie hebben gehad !
Liefs
Margo

Cornelie zei

Hoi! Leuk je weer te zien! Je bent ook van alle markten thuis zeg! Werkelijk helemaal te gek wat je voor dat kleine meisje hebt gemaakt!