KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 27 oktober 2013

Have a marvelous birthday

Tijdens een freubel ochtend bij Henriëtte heb ik deze kaart gemaakt voor Miranda
Weer een kaart gemaakt met de Jofy stempels, de maat is best wel groot (20 x 14 cm)
De bloemen zijn ingekleurd met Derwent potloden, daarna de achtergrond met Distress-inkt gemaakt. 
Toen de kaart goed droog was wilde ik goud embossing-poeder aan brengen  en daar ging het mis, het werd eigenlijk meer een gouden vlek, dit heb ik opgelost door er overheen te tekenen met een zwarte fine-liner en een witte sharpie-pen en nu vind ik het nog leuk ook, geluk bij een ongelukje.

De vleugels van de libelle hebben een glitterlaagje van glitterlijm gekregen.

De besjes heb ik wit gemaakt met een witte sharpie-pen en een glanslaagje aangebracht met glossy accents.
Op de achtergrond ook nog embossing enamel  aangebracht.

Groetjes Jolande.

19 opmerkingen:

Linda zei

Heel mooi en vrolijk kaartje (nou ja kaart eigenlijk hihi)
gr linda

martina's kaartjes zei

hij is superzzzzz ! heel erg mooi, heb de stempels ondertussen ook in mijn bezit, hopelijk deze vakantie tijd om er mee aan de slag te gaan... bedankt voor de inspiratie
grtjs,martina
x

Lia zei

Superleuk en lekker vrolijk,
groetjes Lia

Antoinette Voorn zei

prachtig, prachtig prachtig!!! echt gaaf hoe je dit weer heb gemaakt!

M@rjan zei

Wow, supergaaf, Jolanda! Ik heb zitten kijken waar je nou die geluk bij een ongelukje plek hebt, maar ik zie het niet hoor, dus super!!

Gerrina zei

Mooie kaart! Het glinstert subtiel en mooie kleuren! Fijne zondag, Gerrina

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Vind het echt een hele leuke manier van inkleuren en bewerken. Moet de mijne nog steeds op mijn blog zetten. Uhhmmm!!! Maar komt goed hoor!!!

Groetjes, Astrid.

Marian zei

Prachtige stempel en mooi bewerkt het geheel.
Groetjes

Henriëtte zei

Je kaart is prachtig, leuk ook hoe je de laatste details nog hebt aangebracht. Was een gezellige ochtend.

groetjes Jet

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Je kaart is erg leuk geworden Jolande!

Groetjes ida

Irene zei

Bij Henriette had ik al zo iets moois gezien waar ik duidelijk jou in herkende en dit is ook weer prachtig Jolande!!!

xx Irene

heidy zei

Super mooi Jolande!!
XXX Heidy

Nicole zei

Da's geen kaart meer te noemen Jolande, het is meer een schilderij!! Supermooi! Liefs, Nicole

Trudy zei

schitterende creatie Jolande.
Groetjes Trudy

Margo zei

Wat superknap zeg ! Ik zou echt niet weten hoe je hieraan begint. Ben dol op die frisse kleuren !
Liefs
Margo

Wendy Koorevaar zei

Wow wat mooi weer jolande!

Liefs,
Wendy

gré zei

het is een super mooie kaart

groetjes gré

Anneke zei

wow, hij is super mooi met een prachtige kleur en de bloem is toppie.
groetjes van An

Lia zei

Prachtige kaart en wat een leuke stempels,
groetjes Lia