KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 30 oktober 2013

Season Greetings.

Ik ben weer aan de kerstkaarten begonnen.
Ik heb er al aardig wat af, want eind vorig jaar, begin dit jaar had ik er al gemaakt, alvast voor dit jaar.

De achtergrond is op aquarel- papier gemaakt met een template en Distress-inkt.
De zigzagsteekjes zijn gestempeld (Unity stamps).

 
Het grote hert is een stempel van Kruitvat en de kleine van Eline Pellinkhof, de stippen, oortjes enz. heb ik wit gemaakt met een sharpie-pen
.
De sneeuwvlokken zijn van hout en zijn van de xenos, ik heb ze wit gemaakt met inkt en bewerkt met embossing-poeder.

Ik heb er een serie van 5 van gemaakt.

Groetjes Jolande.


28 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagde kaartjes ! bambi en co zullen zich wel goed voelen in dit bos van jou hahahaha,
mooi gedaan
grtjs,martina
x

Linda zei

Wat een schitterend setje is dat zo geworden
gr linda

Antoinette Voorn zei

Gaaafffff... hoe doe je dat nou!!!! Zo heel veel sprekend... niks meer nodig er voor joh!!! knap hoor!

Lia zei

Ik vind ze superleuk, handig 5 tegelijk,
groetjes Lia

Gerrina zei

Mooi die achtergrond en de combinatie van die 2 verschillende hertenstempels! Gave serie! Alvast een eind op dreef met die je al had liggen, denk ik? Hier gaat dat tussen alles door... Groetjes, Gerrina

Mieke zei

Whaw, deze serie kaarten is gewoonweg adembenemend mooi! Ik ben er echt helemaal weg van!!

Marja zei

Erg mooi geworden. Die hertjes passen precies bij elkaar en de achtergrond is prachtig.

Neline zei

Je gaat lekker zo! Mooi gedaan. Prachtige achtergrond,
groetjes
Neline

Patricia zei

Ohhh wat een schatjes zeg!!!!!
Gr Patricia

Marlies zei

Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt, Heel stijlvol!! groetjes, Marlies

Marlies zei

Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt, Heel stijlvol!! groetjes, Marlies

Miranda zei

Mooi Jolande, de eerste serie is er vast! groetjes Miranda

Trudy zei

Prachtige kaarten Jolande!
Groetjes Trudy

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een gaaf setje! Ik denk dat ik dit jaar ook maar een paar setjes ga maken, dan schiet de voorraad sneller op.

Liefs,
Wendy

Marian zei

Wat een mooie serie super hoor
Groetjes

Anneke klerks zei

schitterende serie kaarten en heel mooi gedaan
liefs anneke

Ans zei

Hele leuke kaartjes!, mooi die achtergrond.

Liefs Ans

gré zei

hele leuke kaartjes

groetjes gré

Thea zei

Wow Jolande, wat mooi! Wie wil nu niet zo'n prachtige kerstkaart ontvangen, superlief met de hertjes!

Groetjes Thea

M@rjan zei

Supermooi Jolande! Slim, een serie!

Aleida zei

Heel leuk gedaan. En 5 tegelijk, dan schiet het lekker op.
groetjes,

Tineke zei

Prachtige kerstkaarten met de herten!
Groetjes Tineke

Kaartenkraam zei

Mooi gedaan, en al weer 5 klaar, je gaat goed!

groetjes van Ank

Henriëtte zei

Prachtige kaarten Jolande, super hoe je ze gemaakt hebt en heel slim om er weer lekker een serie van te maken.

groetjes Henriëtte

Irene zei

Zooooo mooi, daar zijn 5 niet eens genoeg van Jolande!!

xx Irene

Margo zei

Superleuke kaartenreeks en die bomen zijn echt supermooi !
Liefs
Margo

Rebecca zei

Ik vind het een leuke serie Jolanda.

groetjes Rebecca

Aloesaloes zei

Wat een prachtige serie zeg! Heel apart met die mooie technieken!

Groetjes, Loes