KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 22 november 2013

B.I.T.C.H.

Ik heb mijn Dylusions-inkt maar weer eens tevoorschijn gehaald en in mijn art-journal gewerkt.

De achtergrond is met Dylusions-inkt, templates en stempels gemaakt.

De dame is een stempel van Dylusions, ik heb haar aangekleed met tissue-papier (dit zat bij mijn nieuwe laarsjes en kon ik dus goed gebruiken).

Op haar mutsje heb ik pareltjes geplakt, de kwast heb ik van borduurzijde gemaakt.

De " lijst" heb ik ook van het tissue-papier gemaakt.

 B.I.T.C.H.
Beautiful,
Intelligent,
Talented,
Charming and
Hot.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

22 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi gedaan Jolande,zat dat printje al op het tissue-paper want dat komt echt gaaf uit bij dat paars of heb je dat er zelf op gemaakt? Ik vind dit zo leuk met die pareltjes en die kwast aan haar mutsje..het hele plaatje "klopt"gewoon. Een hele gave art-journal pagina en dat BITCH is natuurlijk de kers op de taart...ik heb er van genoten, lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Gaaf, leuk met jouw laarzen papier
Groetjes Fieneke

Irene zei

Whahhaaaaaaaa ik zat al kaarsrecht op mijn stoel en dacht "gaan we schelden???"
Wat is dit weer superrrrrrrr Jol, schitterend plaatje en gave tekst!!!!

xx Irene

Erica ♥ zei

Zo wat heb je dit geweldig gedaan,
de tekst, de kleuren, de gebruikte
materialen, gewoon SUPER !
Een gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefss van Erica ☼

Astrid zei

WOW Jolanda, helemaal geweldig zeg.
Groetjes Astrid

Antoinette Voorn zei

Hihihi, ik zat ook al met grote ogen naar de titel te staren, hahaha...wat een top stukkie! Kleuren wauwww, afbeelding wauwwww!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg fleurig kaartje heb je gemaakt. P


Groetjes Ida

Tineke zei

Ik moest eerst toch ff lezen wie je met een bitch bedoelde.... Superleuk verzonnen en prachtig gemaakt!
Groetjes Tineke

Henriƫtte zei

Weer schitterend gemaakt Jolande. Dat tissue-papier komt me bekend voor, heb ik hier ook liggen haha. Leuk idee.

groetjes Jet

Kaartenkraam zei

Hier ben jij echt supergoed in, ik vind het weer prachtig geworden!

groetjes van Ank

M@rjan zei

Dat jurkje ziet er design uit, zeg! Heel mooie pagina!!

Frouwkje zei

Wat is dit weer supergaaf gedaan Jolande :-).
Liefs, Frouwkje

Tinie zei

Wat is dit ontzettend mooi, super die details en ik ben weg van de kleuren, schitterend!!!

Groetjes Tinie

Gerrina zei

Helemaal gaaf deze pagina en dan vooral hoe je haar hebt aangekleed! Leuk dat papier! En goed idee om het mutsje zo aan te kleden. Fijn weekend, Gerrina

Linda zei

Wauw dat heb je weer mooi gedaan
gr linda

Lia zei

Hij is weer prachtig geworden, ja nu is het allemaal beter te lezen haha hoef niet zo te turen,
groetjes Lia

Nicole zei

Wahahah, gave vertaling van BITCH!! En je pagina is weer zooooo mooi!! Gave jongedame. Fijne zondag. Liefs, Nicole

Trudy zei

Wat een prachtige creatie Jolande!
Groetjes trudy

Patricia zei

Ze is GEWELDIG met een super tekst!
Gr Patricia

Marlies zei

Wat een geweldige creatie heb je weer gemaakt!! Heel origineel, mooie keuren en wat een mooi jurkje heb je gemaakt van tissue papier. Het mutsje met kwastje is ook heel leuk gemaakt. De tekst past er perfect bij. groetjes, Marlies

Ans zei

Wat een super mooie pagina, schitterend van kleur en een leuke stempel.

Liefs Ans

Anneke zei

wat ben jij heerlijk bezig geweest Jolanda en wat maak je toch unieke en prachtige dingen.
je tasje vind inkook al zo mooi en dat heb ik niet in mijn vingertjes.
groetjes van An