KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 8 november 2013

Boekje met vlinders.

Ik heb een boekje op bestelling gemaakt.
De kaft is van chipboard gemaakt, dit heb ik zwart geverfd met acrylverf.
Op aquarel-papier heb ik verder gewerkt, de achtergrond is gemaakt met acrylverf en stempels, daarna de stiksteekjes op de naaimachine genaaid.
De vlinders zijn gemaakt met een template, structuurpasta en een acrylverf.
Er zit een parelmoer glans overheen, helaas niet te zien op de foto.
Het geheel heb ik nog afgewerkt met een vernislaagje uit een spuitbus.
 Ook langs de bladzijdes heb ik een rand gestikt, met satijnlint heb ik de bladzijdes aan elkaar gemaakt.
Fijn weekend, groetjes Jolande.

21 opmerkingen:

Linda zei

Het is weer een prachtige creatie, heel mooi gedaan
gr linda

heidy zei

Wat mooi Jolande !!
XXX Heidy

Lia zei

Prachtig zeg, wat een mooi boekje!
Groetjes Lia

Gerrina zei

Wat een vrolijk boekje is het met die heerlijke vlinders erop! Lijkt me iets dat met plezier gebruikt gaat worden! Groetjes, Gerrina

Antoinette Voorn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Antoinette Voorn zei

Woww Jolanda waat een gave kaarten met die vlinders !

Erica ♥ zei

Wowww wat schitterend, ik kijk mijn
ogen uit met die mooie vlinders !
Een fijn en gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefs van Erica ☼

Neline zei

wauwww...gaaf zeg!!!
De kleuren zijn weer om te smullen;)
groetjes
Neline

Marja Kenter zei

Heel mooi en navolging waard denk ik. Maar eerst mijn Kerstkaarten en dan....weer tijd voor andere dingen.
Fijn week-end Marja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

WOW Jolande dit is echt SCHITTEREND. Vind de vlinders en achtergrond super.
groetjes Marja

crealinedance zei

Hoi hoi wat een leuke.Gr.Nel

Irene zei

Ik dacht dat je "gedoodeld" had maar die randjes zijn dus gestikt..nou dat vind ik wel heel knap net als die mooie vlinders die er uit knallen!

xx Irene

Kaartenkraam zei

Zoals altijd heb je weer prachtige kleuren gebruikt, heel mooi gedaan!

groetjes van Ank

gré zei

super leuke opdracht
je hebt het heel leuk gedaan

groetjes gré

Miranda zei

Wat mooi Jolande! Een mooi boekje om inspiratie ideeen op te schrijven, groetjes Miranda

Henriëtte zei

Wat ziet dat er prachtig uit Jolande, zulke prachtige vlinders en wat een leuk idee om een stiksteekrandje langs de bladzijden te maken.

groetjes Jet

Aleida zei

Wat een super leuk boekje! Heel mooi gemaakt.
groetjes,

Tineke zei

Wat een prachtig boekje heb je gemaakt, schitterend!
Groetjes Tineke

Crea Astrid zei

Wat prachtige gemaakt. Mooie zo de vlinders.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Nicole zei

Wauw!! Werkelijk waar een schitterende piece of art! Liefs, Nicole

Miranda zei

prachtig boekje zeg, erg mooi journalspread met poppies en prikkeldraad is trouwens ook super