KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 29 november 2013

Enjoy the little things........

2 Bladzijdes in mijn art-journal, dit keer de kleine uitvoering van Dylusions 
 Ik heb acrylverf aan gebracht met een oud bankpasje.
Een stempel gebruikt met muzieknoten.
"Sneeuw" gemaakt met structuur pasta en aangebracht met een wattenstaafje, toen de pasta droog was heb ik er nog glitterlijm op gedaan.
Nog spetters op de achtergrond met acrylverf.
 Sneeuw met een sneeuwpen op de takken, de bladeren en de lantaarn, de sneeuw ligt er echt op.
De lantaarn bewerkt met glitterlijm.
 Zijn ze niet schattig de vogeltjes?, ik heb ze gekleurd met mijn nieuwe Inktense aquarel potloden van Derwent, leuk om te doen, maar ik moet nog wel goed oefenen.
 De besjes heb k bewerkt met rode glitterlijm.
Enjoy the little things
for one day
you may look back
and realize
they were the big things.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

25 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Jolande, wat een mooie dubbele pagina. Ik vind de vogeltjes echt schetig en ik vind ze toch al erg mooi ingekleurd hoor. De achtergrond vind ik erg subtiel met die muzieknoten zo vaag...top, lieve groetjes en fijn weekend Miranda

Henriëtte zei

Wat prachtig weer Jolande, ziet er echt schitterend uit. Zou ook leuk zijn voor een kerstkaart (mag je me gerust sturen hoor ;-) hihi).

groetjes Jet

Tineke zei

Wat geweldig mooi zijn deze bladzijden. Schattig met de vogeltjes.
Groetjes Tineke

Lia zei

Prachtig Jolande en wat een schattige vogeltjes,
groetjes Lia

Irene zei

Ben er helemaal weg van Jolande!!
Zoooooo gaaf dat die schattige en prima ingekleurde vogeltjes nu boven aan je blog staan!!

xx Irene

wilga zei

Ik vind dat je elke keer weer prachtige en bijzondere werkstukken voor je journal maakt.
Ik volg het telkens met plezier.

Groetjes, Wilga

Judith zei

Oh, Jolande, dit is een schitterende dubbele pagina!!! Echt prachtig en zo vrolijk. Leuk dat je deze als banner op je blog hebt gezet!

Erica ♥ zei

Wowwww wat is dit prachtig zeg, je
ziet gewoon diepte in je werk,
alsof de vogeltjes zo naar je toe
komen, echt geweldig mooi gemaakt !

Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuk gemaakt.

Groetjes Ida

Gerrina zei

Lief de vogels op deze pages en mooi zijn ze! Genieten hoe je deze hebt gemaakt! Fijn weekend, Gerrina

Anneke zei

wat zijn ze schattig zeg en wat leuk gedaan allemaal.
groetjes van An en fijn weekend.

Patricia zei

Wat een PLAATJE zeg, echt een schilderijte om te zien zoveel mooie details! PRACHTIG gemaakt weer.
Gr Patricia

Marja Kenter zei

Wat mooi gemaakt en wat een schattige vogeltjes.
Fijn weekend en groetjes
marja

Marian zei

Wat prachtig gemaakt en mooie kleuren gecombineerd
Groetjes

sara57556 zei

Waauw, dit is een prachtige pagina, heel mooi gedaan.xxxSara

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooie pagina's heb je gemaakt Jolande! Ik ben helemaal weg van de lieve vogeltjes en dan al dat sneeuw erbij, prachtig gedaan hoor!!

Liefs,
Wendy

heidy zei

Wat een gezellig stelletje Jolande,wodt er helemaal vrolijk van!!

XXX Heidy

Tinie zei

Wowww wat gaaf en wat een geweldige kleuren gebruikt!!!

Fijn weekend en groetjes Tinie

Trudy zei

SCHITTEREND Jolande!!!!!
Groetjes Trudy

Linda zei

Wat is dit ontzettend leuk geworden
gr linda

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterende pagina's hebje gemaakt.
Met schatten van vogeltjes!,

Liefs annemar ie en merit

Miranda zei

echt een superleuke spread, en die vogeltjes zijn erg snoezig

Kaartenkraam zei

Wat een enige vogeltjes zijn dit, ik vind ze hartstikke leuk en je hebt ze prachtig gekleurd. Dat zijn weer een paar mooie bladzijden in je art-journal!

groetjes van Ank

Marlies zei

Oh wat een geweldige creatie! wat een lief en schattige vogeltjes! Super mooi gemaakt en leuk dat je dit je ze ook als bloghoofd hebt! groetjes, Marlies

Yvonne zei

Mooie pagina's, leuk zoals je de sneeuwvlokken hebt gemaakt.
De vogeltjes zijn zo schattig en ik vind dat je ze erg mooi hebt gekleurd.Vooral de kleurencombi van het vogeltje met de streepjesmuts vind ik super.