KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 20 december 2013

Boompje van lintjes.

De achtergrond van de kaart heb ik geémbost met een embossing folder, ik heb de negatieve kant gebruikt en met een brayer met distress-inkt bewerkt.
Het boompje van verschillende lintjes gemaakt (gezien op internet) vastgezet met een zig-zag steek (naaimachine).
Op sommige lintjes heb ik nog wat strass-steentjes geplakt.
De ster is gemaakt met een pons.
De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser.

En nog een langwerpige kaart, (21,5 x 10,5 cm) hiervoor heb ik de achtergrond gemaakt met de positieve kant van de embossingfolder en de Belleek techniek.
Na het embossen ben ik er nog met goudkleurige acrylverf overheen gegaan en ik heb een achtergrond tekststempel gebruikt.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

21 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat is dit weer leuk ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Patricia zei

Wat GEWELDIG weer zeg!!!!
Gr Patricia

Henriëtte zei

Wat zien je kaarten er weer super uit. Ik heb het idee ook langs zien komen maar vindt jou uitvoering ervan veel kleurrijker geworden.

groetjes Jet

Henriëtte zei

Wat zien je kaarten er weer super uit. Ik heb het idee ook langs zien komen maar vindt jou uitvoering ervan veel kleurrijker geworden.

groetjes Jet

Erica ♥ zei

Wat gaaf bedacht, ziet er echt
geweldig uit !
Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
lekker genieten en knutselen.
Een goede kerst ☺
Veel liefsss van Erica ☼

M@rjan zei

Heel gaaf, Jolande! Mooie kleurige kaartjes met die lintjes. Hihi, sommige ervan heb ik ook.

crealinedance zei

hoi hoi dat si leuk bedacht met deze lintjes.Gr.Nel

Crea Astrid zei

Wat leuk gedaan Jolande.

Groetjes, Astrid.

Marian zei

Wat mooi bedacht vind ze erg leuk
Groetjes

Gerrina zei

Die negatieve kant geeft echt een mooi effect! Leuk idee die lintjes en je kleuren zijn heerlijk vrolijk! Fijn weekend, Gerrina

gré zei

super leuk gedaan
heel mooi allemaal

groetjes gré

Neline zei

Dat is leuk bedacht zeg! Mooi gedaan.
groetjes
Neline

Irene zei

Al zo veel van die boompjes gezien met allerlei materiaal maar jij hebt er weer een super eigen draai aan gegeven Jolande!!

xx Irene

Anneke zei

heel leuk idee en mmoi uitgevoerd Jolanda.
ziet er heel gezellig uit.
mijn blogurl is veranderd en je kan je zoweer opnieuw aanmelden als je wilt.
fijne dagen en liefs van An

Linda zei

Het zijn weer toppertjes
gr linda

jaimie zei

Hallo ,

Leuk gedaan zo.

Groetjes, Jaimie

Margriet zei

Wat een leuk idee zeg met die lintjes! Die ga ik onthouden voor volgend jaar.

Groetjes,
Margriet

Wendy Koorevaar zei

Wat een leuk idee zeg met de lintjes, ziet er weer prachtig uit hoor!

Liefs,
Wendy

Tineke van der Linden zei

Wat superleuk gedaan!
Groetjes Tineke

Ans zei

Hallo Jolande,
Ik weet het....ik ben de laatste tijd weinig in blogland geweest en heb al helemaal geen of zo af en toe ergens een reactie achtergelaten.
Maar ik zal proberen om in het nieuwe jaar mijn leven te gaan verbeteren.
Heb jouw laatste creaties bekeken en ik moet zeggen....het was genieten hoor. Je verrast me iedere keer weer met prachtige aparte creaties. Compliment meer dan verdiend hoor.
Wens jou en je gezin hele fijne, warme en gezellige feestdagen en voor 2014 alle goeds.
Hartelijke groet van Ans

Kaartenkraam zei

Hartstikke leuk idee en een mooie manier om eens wat met al die lintjes te doen!

groetjes van Ank