KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 17 december 2013

Merry Christmas

De achtergrond van deze kaart heb ik geémbost met een embossing-folder en de negatieve kant gebruikt.
Na het embossen ben ik er met een brayer en distress-inkt overheen gegaan.
De kerstbal is een alterations van Tim Holtz, ik heb de bal gestanst van kraft en muziekpapier, dit op elkaar geplakt en bewerkt met distress-inkt, daarna bewerkt met embossing-inkt en embossing-poeder.
Het hulstblad is ook een alterations van Tim Holtz, dit bewerkt met distress-inkt en daarna nat gespoten, terwijl het nog nat was gestempeld met een script-stempel en gedroogd met de heattool.
Het kreukellint was wit en heb ik kleur gegeven met distress-inkt.
De stiksteekjes zijn genaaid met de naaimachine.
Het is een langwerpige kaart (21,5 x 10,5 cm)

Groetjes Jolande.

20 opmerkingen:

Irene zei

Wat "spook" je toch aparte dingen uit Jolande, dit is ook weer zoooooo leuk!!!

xx Irene

Patricia zei

SUPER MOOI weer zeg, ik heb er nog NIET 1 gemaakt.....
Gr Patricia

Linda zei

Heel mooi weer gedaan, lekker anders dan andere kaarten, toppie
gr linda

Annemarie en Merit zei

heel erg mooi!!!

liefs annemarie en merit

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Weer super mooi!

Groetjes Ida

Neline zei

Geweldig!! Echt een super mooie kaart!
groetjes
Neline

Nicole zei

Wat gaaf en supermooi Jolande!! Enne.....goed bekeken om series te maken. Mij lukt dat nooit. De ene moet toch altijd net wat anders dan de andere zijn.....Liefs, Nicole

M@rjan zei

Goed idee!! Ik ben ook bezig met stippels, alvast voor volgend jaar. Deze ga ik zeker onthouden. Heel mooie serie, Joalnde! Ik maak trouwens ook graag series hoor, eenmaal een idee wat je bevalt... scheelt veel werk.

gré zei

super mooie kaartjes weer

groetjes gré

heidy zei

Zien er weer geweldig uit Jolande!!
XXX Heidy

Antoinette Voorn zei

Schitterend hoe alles weer bij elkaar past.... ik vind het gaaf bedacht en gemaakt!

Malika zei

Heel mooi en speciaal

malika

Wendy Koorevaar zei

Heel mooi en stijlvol!!

Liefs,
Wendy

Henriëtte zei

Mooie mal is dat he, gaaf hoe je de kaarten hebt gemaakt.

groetjes Henriëtte

Saskia Kreasas zei

Ziet er heel mooi uit. Leuk idee.
Groetjes Saskia

Marlies zei

Een hele mooie kaart en wat een prachtige achtergrond heb je weer gemaakt! groetjes, Marlies

Trudy zei

Wat een prachtige kaarten Jolande!!
Groetjes Trudy

Gerrina zei

Wat een super mooie kaart! De achtergrond is al super en de muziek op de kerstbal vind ik ook super! Groetjes, Gerrina

Erica ♥ zei

Wat gaaf gemaakt, ziet er top uit !
Gezellige (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼

Ans zei

Supermooi de achtergrond, kaartjes zijn weer schitterend gemaakt.

Liefs Ans