KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 17 januari 2014

Art Journal "Round Robin" 2

Dit keer heb ik gewerkt in de art journal (Round Robin) voor Patricia.
Ik heb eerst tape ( Action) op de achtergrond geplakt.
Daarna heb ik sterren uitgeknipt en als mask op de bladzijdes tijdelijk vastgeplakt.
Met een brayer heb ik verschillende lagen acrylverf aangebracht, als laatste met mijn vingers wat goudkleurige verf aangebracht.
De mask van de sterren voorzichtig verwijderd en het geheel goed laten drogen.
Toen alles droog was heb ik met witte gesso een randje aangebracht langs de sterren en daarna nog gele verf, weer goed laten drogen en randen langs de sterren geschetst.
Als finishing touch heb ik met stazon inkt, met het inktkussen over de bladzijdes gewreven.
Ik vond het nog te netjes en heb nog over 3 sterren met een stempel van Dina Wakley een ster gestempeld,
De tekst heb ik gemaakt in Word..

Good friends are like stars,
you don't always see them,
but you know they're always there.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

17 opmerkingen:

Lia zei

Ook alweer zo leuk gemaakt, ga er steeds anders tegenaan kijken, hoewel het niet mijn ding is haha, vind het wel leuker worden,
groetjes Lia

Patricia zei

Hij is echt ZOOOOO GAAF!!!!! Ik ben er super blij mee dat hij in mijn journal staat! haha
Gr Patricia xxx

Annemarie en Merit zei

SCHITTEREND Jolande,

liefs annemarie en merit

Margo zei

Superknap zeg !
Heel leuk die sterren !
Liefs
Margo

Gerrina zei

Weer een hele mooi spread! De sterren lijken er wel uit te springen! Denk dat de RR´s echte kunstwerken worden zo! Fijne dag verder, Gerrina

Marja zei

wauw, dit is echt mooi geworden. De sterren spatten eruit en hele mooie tekst.

Nicole zei

Prachtig stukje tekst over sterren!! Helemaal mee eens. Je creatie ziet er ook weer supers uit. Liefs, Nicole

Trudy zei

Wat prachtig Jolande!!
Gr Trudy

Erica ♥ zei

Geweldig zeg, zo mooi gemaakt, en
van die prachtige kleuren, en zelfs
je banner is helemaal in stijl ☺

Alvast een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼

Marian zei

Wat mooi
Groetjes

Irene zei

Mooi Jolanda en schitterende en ware tekst!!

xx Irene

Tineke van der Linden zei

Een prachtig resultaat.
Mooie kleuren heb je uitgekozen voor je plaid. Een leuk idee.
Groetjes Tineke

gré zei

heel mooi gedaan

groetjes gré

M@rjan zei

Wow, prachtig!! De achtergrond licht een beetje op en de sterren springen er door hun vorm en kleur echt af! Heel mooi!
Leuk idee, samen haken. Ik ben net weer begonnen, maar maak alleen een simpele colsjaal. Succes!

Henriëtte zei

Dat heb je weer eens super gemaakt Jolande, prachtige sterren en mooie achtergrond en die tekst......super!

Mijn blogboek is vanmiddag binnen gekomen (18 dagen nadat ik m besteld had met oud en nieuw er in meegerekend) Lekker snel. Hoop dat de jouwe er ook lekker snel is.

groetjes Jet

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er weer mooi uit. Leuk hoe je dat doet.
Groetjes Saskia

Ans zei

Supergaaf!!!! ook een goede beschrijving, ga het van de week proberen!

Liefs Ans