KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 29 januari 2014

Art Journal "Round Robin" 3.

Dit is de spread voor in de art journal van Miranda.
De achtergrond is gemaakt met de gelliplate en acrylverf.
De tak, vogel en bladeren zijn gemaakt met templates en acrylverf.
Voor de schaduw heb ik een charcoal potlood gebruikt, daarna gefixeerd met een spray.
Op de achtergrond nog een tekststempel gebruikt en wat wasitape.
 Miranda kan zelf heel mooi vogels tekenen, ik niet, dus heb ik een template gebruikt.
Vind het zelf wel leuk gelukt.

Groetjes Jolande.

10 opmerkingen:

cristel zei

Prachtig gedaan mooie kleurtjes gebruikt.
Grtjs

gré zei

het is weer een waar kunstwerkje

groetjes gré

M@rjan zei

Het is zéker een kunstwerk, Jolande! Die vogel is trouwens erg goed gelukt, mooi verenkleed!

Patricia zei

Ik vind dit echt een PRACHTIGE journal!!!
Gr Patricia

Gerrina zei

Wat een super mooie spread! heb er even rustig de tijd voor genomen ´m te bekijken...
Goede tip om een houtskoolpotlood voor de schaduw te gebruiken (die heb ik ergens liggen...)
Groetjes, Gerrina

crealinedance zei

Hoi hoi Heel mooi geworden.Gr.Nel

heidy zei

Wat GAAF Jolande!!
XXX Heidy

Tineke van der Linden zei

Een prachtige creatie! Wat mooi is de vogel... net echt.
Groetjes Tineke

Henriëtte zei

Wat ziet dit er weer prachtige uit Jolande.

groetjes Henriëtte

Yvonne zei

Erg mooi Jolande. Ik vind de uitdrukking van je vogeltje zo leuk. Hij kijkt alsof hij wil zeggen "kom niet te dicht in mijn buurt want ik ben met mijn verkeerde pootje uit bed gestapt".