KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 3 januari 2014

Art Journal Round Robin " Craftorij 1 ".

Op facebook, bij de Craftorij, doe ik mee met de groep "Round Robin"'  hierbij werken we in een art-journal die iedere 2 weken opgestuurd word naar een volgende deelnemer.
September zijn we hiermee klaar en dan is de art-journal goed gevuld met mooie creaties.
Een leuke manier om de creaties van anderen eens LIFE te kunnen bewonderen en je houd er een mooi boekje aan over.

Dit zijn de eerste bladzijdes die ik in mijn art-journal heb gemaakt, ik ben nu al benieuwd naar de volgende 2 bladzijdes.

Maandag heerlijk bij Patricia met de gelli plate gespeeld.
De achtergrond gemaakt met de gelli plate, acrylverf en templates.
De randen van het papier nog bewerkt met een inktpad.
De silhouetten zijn gemaakt met templates, de tekst op de man en de achtergrond van de vrouw, ook gemaakt met een template.


Fijn weekend, groetjes Jolande.

18 opmerkingen:

Cornelie zei

Ik bewonder de art journals altijd. Ziet er zo mooi uit, en ik vind het zo knap. Zelf nog nooit gedaan. Wie weet ooit. Het lijkt me leuk om te doen in ieder geval!

Tineke van der Linden zei

Prachtige bladzijden heb je weer gemaakt. Leuk om op deze manier de creaties van anderen live te bewonderen.
Groetjes Tineke

Neline zei

2 prachtige pagina's heb je weer gemaakt, mooi van kleur ook! Wat een leuk idee om het boekje zo rond te sturen.
groetjes
Neline

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Ziet er weer geweldig uit!

Groetjes Ida

Aleida zei

Mooi gemaakt! Dat wordt een mooi boek.
groetjes,

Henriëtte zei

Wat een prachtige pagina's heb je gemaakt en wat leuk dat het boek bij nog veel meer anderen langsgaat. Ik ben heel benieuwd wat het eindresultaat gaat worden.

groetjes Jet

Erica ♥ zei

Jeetje zeg, wat heb je dit mooi
gemaakt, echt heel gaaf !

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Thea zei

Ik blijf het heel apart vinden, maar niet minder mooi! Wat zal dat een mooi boek zijn op het eind.

groetjes Thea

Antoinette Voorn zei

Weer heel gaaf gedaan en de kleuren vind ik super!

Patricia zei

Echt supergaaf hoor, en de volgende is voor mij hé!!!!!haha
Gr Patricia

heidy zei

Wow wat gaaf weer Jolande,ik ben ook al nieuwsgierig naar je volgende!!
XXX Heidy

Astrid zei

WOW Jolande dit is helemaal top zeg geweldig.
Voor jou ook een gelukkig en gezond 2014.
Groetjes Astrid

Riet zei

Echt pracht,die kleuren zijn zo mooi.

Liefs Riet.

Anneke zei

nog de beste wensen voor 2014 Jolanda en wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt.
Super !!!
liefs An

gré zei

de allerbeste wensen
en het is weer schitterend zoals je dit gemaakt hebt

groetjes gré

Nicole zei

Ziet er gaaf uit Jolande!! Liefs, Nicole

Gerrina zei

Ik had ´m al op FB eens goed bewonderd...vind ´m super mooi! Succes met de round robin! Echt wel iets voor jou :) Wie weet kunnen we verder mee genieten van je reis op die manier...? Groetjes, Gerrina

Lia zei

Prachtig gemaakt en wat leuk dat je zo een heel ander boek krijgt,
groetjes Lia