KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 15 januari 2014

Crochet Along 2014.

Ik doe mee met  Crochet Along 2014, hierbij haak je iedere week een paar toeren van een plaid.
Je krijgt elke week een stukje patroon wat je kan haken, na een aantal maanden heb je een prachtige strepen plaid gehaakt.

Ik ben deze week begonnen en liep dus eigenlijk een week achter, daarom laat ik hier week 1 en week 2 zien.

Het wordt een lekkere zachte plaid, want ik haak het van acrylgaren.

Week 1: toer 1 en 2.

Week 2: toer 3, 4 en 5.
Helaas komen de kleuren niet goed over op de foto, het paars van toer 3 en 5 is aubergine paars, een mooie diepe paarse kleur.

Volgende week de volgende toeren, groetjes Jolande.

16 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Ik vind het super leuke kleuren,
heel mooi, en straks het geheel...
Leuk hoor dat je meedoet, kunnen we
elkaar volgen haha.
Ik heb er op mijn blog een pagina
van gemaakt, daar wil ik elke week
de foto's bij gaan zetten ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼

gré zei

super leuk jolande
zal wel lekker warm wezen

groetjes gré

Frouwkje zei

Gaaf Jolande!!! Mooie kleurencombinatie :-).
Liefs, Frouwkje

Trudy zei

Wat leuk Jolande!!
Gr Trudy

Tinie zei

Van alle markten thuis ben jij, prachtig en het boek hieronder voor je vriendin heb ik gemist, wauw wat een creatie zeg, super al die details en verschillende technieken!!!

Groetjes Tinie

heidy zei

Wat leuk weer,zeer benieuwd hoe dit er komt te zien!!
XXX Heidy

Jannie zei

Dat is wel leuk elke week een paar toeren er aan haken
Ik vind de kleuren combinatie echt heel mooi.
Groetjes Jannie

Irene zei

Die gaat super mooi worden en heerlijk om onder te kruipen (als het nog winter wordt dit jaar???). Zie je in gedachten al voor me Jolande met weer een ander werkje in je handen!!!!

xx Irene

Marlies zei

Hele mooie kleuren en het zal vast en zeker prachtig zijn als het af is. Succes ermee. groetjes, Marlies

Aloesaloes zei

Wat leuk om te doen! Het wordt nu al heel mooi...
Ook het boekje uit je vorige post is schitterend!

Groetjes, Loes

jaimie zei

Hallo,

Mooi begin en de leur op de foto is toch aubergine hoor, je ziet het :-)

Groetjes, Jaimie

Patricia zei

Erg leuk!!!!
Gr Patricia

Antoinette Voorn zei

Zo je gaat goed Jol, prachtig kleurtjes en top van je dat je daar aan meedoet!

Gerrina zei

Lijkt me wel leuk om mee te doen met zoiets, maar ik zou het niet zo lang kunnen laten liggen...moet bij mij op ´n bepaald moment ook af... En zou veels te nieuwsgierig zijn naar wat er verder komt... Tot nu toe ziet het er goed uit. Maak je een grote? Fijne dag verder, Gerrina

Henriëtte zei

Knap hoor dat je hieraan meedoet, is ook echt iets voor jou. Je eerste 5 toeren zien er al geweldig uit. Ben benieuwd naar de volgende.

groetjes Jet

Ans zei

prachtige kleuren!!! ik had er al wel van gehoord maar er nog niks van gezien!!!! Ben benieuwd naar het eind resultaat.

Liefs Ans