KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 26 januari 2014

Gehaakte kussens.


Ik heb 2 kussens gehaakt, voor op het bed, het idee kwam ik tegen op pinterest en ik wist gelijk die ga ik maken.
Maar er zat geen patroon bij, dus zelf aan het uitvogelen gegaan.
Ik heb op internet het haakpatroon voor de african flower gevonden, maar deze werden allemaal 6 hoekig gehaakt en ik wilde vierkantjes.
Goed op het voorbeeld gekeken en na gehaakt en ja hoor het lukte en dit is het eindresultaat.
16 vierkanten gehaakt, deze aan elkaar genaaid en toen de rand eromheen gehaakt, ik heb het op een bestaande kussen genaaid die ik al op het bed had liggen.
Ik heb gehaakt met Katia katoen op haaknaald 3, er zitten aardig wat uurtjes in, maar ik ben blij met het eindresultaat.

Groetjes Jolande.

20 opmerkingen:

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Kan me voorstellen dat het een werk is geweest. Maar het resultaat is prachtig!! Supermooie kleurencombinatie :-). Past goed in je slaapkamer!
Liefs, Frouwkje

Jolanda zei

knap werk hoor Jolande, ik doe het je niet na! ziet er heel mooi uit:0)
grtz Jolanda

Irene zei

Knap van je Jolande maar eigenlijk wisten we al hoe goed je ook hier in bent! Beeldige sprei en deze kussens in de juiste kleur en de achterwand maken er helemaal een plaatje van........bijna jammer om te gaan slapen hihihi!

xx Irene

Henriƫtte zei

Wauw Jolande, ze zijn prachtig. Mooie kleuren heb je gebruikt. Top hoor.

groetjes Jet

cristel zei

Heel erg mooi,zeker de kleur.
Grtjs

heidy zei

Wat mooi Jolande en ik weet wel zeker dat er heel veel tijd inzit ,maar da heb je wel iets geweldigs!!
XXX Heidy

Marian zei

Wat is dit mooi. Groetjes

Marian zei

Wat is dit mooi. Groetjes

Marja Kenter zei

Dat heb je heel mooi gedaan en wat een mooie kleuren!
Ik vind het zo grappig dat op een gegeven moment alles toch weer terug komt. Ik heb vroeger een sprei gehaakt van dit soort vierkanten. Daarna een heel goot sprei voor een 2 persoonsbed en ook nog eens eindeloos gordijntjes. Heerlijk om te doen en je kon het zo lekker meenemen op vakantie.
groetjes Marja

sjanie zei

Mooi hoor jolande past er mooi bij:)

Kaartenkraam zei

Prachtig regelmatig gehaakt en schitterend van kleur, een aanwinst voor je slaapkamer!

groetjes van Ank

Lia zei

Gaaf zeg, mooie kleuren, veel werk ja dat zie ik, maar je mag trots op het resultaat zijn,
groetjes Lia

Trudy zei

Prachtig Jolande!
Groetjes Trudy

Hannie Stoel zei

Supermooie kussens!

groetjes, Hannie

Patricia zei

Ze zijn echt PRACHTIG!!!!
Gr Patricia

Neline zei

Prachtig!!! Super mooie kleurcombi!
staat echt gezellig zo.
groetjes
Neline

Tineke van der Linden zei

Wat heb je dit prachtig gedaan. Ze zijn schitterend en staan prachtig op je bed. Een schitterende kleurencombi.
Groetjes Tineke

Thea zei

Ontzettend mooie kussen gemaakt Jolande! Mooie koele kleuren, staat geweldig in het interieur.

Groetjes Thea

Ans zei

Dat zijn hele mooie kussens, mooie kleur en heel mooi gehaakt, super!!!!

Liefs Ans

Gerrina zei

Je mag ook trost zijn! Mooi! En dat zelf uitgezocht heeft een super resultaat gehad. Idd je hebt hier heel wat uurtjes voor nodig gehad... Geniet ervan en een fijne week, Gerrina