KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 31 januari 2014

If you reach for the stars.......

Een spread in mijn art journal.
De achtergrond is gemaakt met Dylusions inkt, templates, structuurpasta, koperkleurig acrylverf en glitterlijm.
Het kader heb ik gemaakt met het stempelblok van dylusions, hierlangs heb ik het kader getekend, daarna met Acrylverf Indigo-bleu geverfd en met een template en gesso de sterren aangebracht.


 De digi's (Mo Manning) vergroot afgedrukt en ingekleurd met Derwent colorsoft.
 Op de ster glitterlijm aangebracht en op de schoentjes pareltjes geplakt.
 Little elf Ava
Little elf Kit

If you REACH for the STARS ,
 you might catch a DREAM

Fijn weekend, groetjes Jolande.

23 opmerkingen:

Linda zei

Wat heb je dat weer mooi gedaan
gr linda

Jolanda zei

prachtig:0) ik kijk mijn ogen uit!
grtz Jolanda

Kaartenkraam zei

Enig om naar te kijken, heel knap gemaakt!

groetjes van Ank

maria's knutselplezier zei

Prachtig!!

Groetjes
Maria

Irene zei

Wat een super manier om deze leuke elfjes te verwerken, ziet er weer gaaf uit Jolanda!!

xx Irene

Astrid zei

Prachtig Jolande, zoveel mooie kleuren en die lieve elfjes.
Groetjes Astrid

Henriëtte zei

Zucht, wat ziet het er weer prachtig uit Jolande, dat journal van jou wordt helemaal super met zoveel moois er in.

Neline zei

Hij is weer gaaf Jolande!
prachtig de kleurtjes.
groetjes
Neline

Antoinette Voorn zei

Zoooo dit is gaaf gemaakt ! Supermooi en alles mooi verwerkt! Geweldig...Top!

martina's kaartjes zei

wauw, wat is deze weer erg geslaagd ! heel erg mooie kleurtjes, alles past mooi bij elkaar
grtjs,martina
x

gré zei

heel erg leuk gedaan en lieve kleurtjes

groetjes gré

Yvonne zei

Wauw, wat een prachtige spread. Ik kijk mijn ogen uit, er valt zoveel moois te zien!

M@rjan zei

Wat leuk is de combinatie met de elf. Ik vind deze spread weer helemaal top, Jolande! Fijn weekend nog!

Patricia zei

Echt weer een PLAATJE!!!!
Gr Patricia

Rebecca zei

Heel mooi gedaan Jolande!!

groetjes Rebecca

Aleida zei

Mooi gedaan! Grappig, overal waar je kijkt kom je sterren tegen.
groetjes,

Marlies zei

Je hebt weer een prachtig kunstwerkje gemaakt. Mooie kleuren, design en wat een schattige elfjes met de sterren. Ook geweldig gekleurd! Super mooi! groetjes, Marlies

Nicole zei

WAUW wat gaaf!!! Prachtige kleuren gebruikt Jolande!! Echt supermooi. Fijne zondag. Liefs, Nicole

Trudy zei

Hoi Jolande, wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
Groetjes Trudy

Gerrina zei

Ik vind ´m mooi en zo vrolijk! Gave combinatie van sterren in de achtergrond en de digi´s! Echt een om blij van te worden! Groetjes, Gerrina

Ans zei

OOOooooo wat is dit weer schitterend. Mooie kleuren, super pagina,s.

Liefs Ans

Anneke zei

een mooie creatie en kleurrijk geheel Jolanda.
groetjes van An

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jolande.

Liefs Riet.