KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 10 januari 2014

It,s fun to play with ink and paint.

Voor mijn lieve vriendinnetje Patricia , (die vandaag jarig is), heb ik een boekje gemaakt.
En ik kan het nu eindelijk laten zien.
Het boekje heb ik van stevig kraft karton gemaakt, op de bladzijdes heb ik papier van Tim Holtz geplakt.
Op alle bladzijdes heb ik de randen voorzien van stiksteekjes, genaaid op de naaimachine, het papier heb ik gescheurd en de randen zijn bewerkt met distress-inkt.
Voor de kaft heb ik  van papier van Tim Holtz, vierkantjes gescheurd en opgeplakt, daarna bewerkt met distress-inkt.
Met structuur-pasta en een template heb ik de sterren gemaakt, dit bewerkt met verf en goudkleurige vingergold.
De tekst in word gemaakt en op de sterren geplakt.

Eén zijkant  van de bladzijdes heb ik open gehouden en er tags ingeschoven.

In het boekje heb ik foto's geplakt van gevolgde workshops, de foto's zijn in Sepia afgedrukt op karton met linnen structuur.
Workshop gegeven door Tim Holtz.
Op de tags een voorbeeld van het gemaakt project geplakt.
Workshop gegeven door Kate Krane.

Workshop gegeven door Dyan Reaveley, hiervoor waren we speciaal naar Harrogate gereisd.

Workshop gegeven door Andy Skinner.

Ik heb er nog extra bladzijdes bij gedaan, zodat Patricia nog verdere workshops die ze gaat volgen er ook nog in kan plakken.

Patje van harte gefeliciteerd, dat we samen nog maar heel veel workshops mogen gaan volgen.

Liefs Jolande

29 opmerkingen:

Lia zei

Wauw daar zal ze wel heel blij mee zijn, wat een ontzettend gaaf boekje heb je gemaakt voor haar,
groetjes Lia

M@rjan zei

Ik vind het helemaal ge-wel-dig!! Heel gaaf is je voorkant en ook de binnenkant aankleding. Wat een fijn cadeau voor je vriendin!

Anneke klerks zei

wat een prachtige creatie!!
liefs anneke

Marja zei

Het is een heel mooi album geworden met leuke herinneringen erin. Hier zal ze vast blij mee zijn geweest.

Ans zei

Wat een geweldig mooi cadeau heb je gemaakt voor Patricia. Weet zeker dat ze er mee in haar nopjes is. Zo mooi! Wel veel werk, maar het resultaat mag er zijn.
Fijn weekend Jolande,
Groetjes Ans

Frouwkje zei

Wat is dit supergaaf gedaan Jolande. Daar is heel veel aandacht en tijd aan besteed. Super resultaat. Ik denk dat ze er heeeellll blij mee is :-).
Liefs, Frouwkje

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je voor Patricia gemaakt. Je had gezegd, dat je dit zou gaan maken. Het eindresultaat is ook erg prachtig geworden, met de leuke foto's erbij. Denk dat ze daar erg blij mee zal zijn.

Groetjes, Astrid.

Neline zei

Wauwwww...wat ontzettend gaaf!
Daar is Patricia echt heeel erg blij mee!
groetjes
Neline

Irene zei

Jolande wat is dit super leuk, lief en mooi! Daar zal je artistieke maatje enorm van genieten en vaak een kijkje in nemen!!

xx Irene

martina's kaartjes zei

wauw, wat een leuke herinnering ! heel erg mooi verwerkt
grtjs,martina
x

crealinedance zei

Hoi hoi Super cadeau mooi gemaakt.Gr.Nel

gré zei

wat een super mooi boekje heb je gemaakt voor patricia
is ze heel blij mee

groetjes gré

Patricia zei

Ik ben echt zooooooo blij met dit PRACHTIGE cadeau!!!
Thanxxxxxxxxxxxxxx
Gr Patricia

Riet zei

ohhhh wat is dit schitterend Jolande.

Liefs Riet.

Rebecca zei

Een hele mooie creatie Jolande.

groetjes Rebecca

Margo zei

Wat ontzettend knap zeg !
Liefs
Margo

Kaartenkraam zei

Dit soort dingen maken is duidelijk helemaal jouw ding, wat ben je daar goed in, het ziet er geweldig uit en je vriendin zal er vast heel blij mee zijn geweest!

groetjes van Ank

Kaartenkraam zei

Dit soort dingen maken is duidelijk helemaal jouw ding, wat ben je daar goed in, het ziet er geweldig uit en je vriendin zal er vast heel blij mee zijn geweest!

groetjes van Ank

Antoinette Voorn zei

Ohhh hij is prachtig!! super mooie details en alles is geweldig aangekleed!

Gerrina zei

Wat een mooi en gaaf kado! Heerlijk om hier het hele boekje te zien (op FB niet zo veel...) en zo leuk dat jullie al zoveel gave workshops samen hebben gedaan! Wie weet zien we elkaar weer bij een workshop? Fijne zondag verder, Gerrina

Ans zei

Wow, wat een geweldige creatie. Een super kadootje!

Liefs Ans

Henriëtte zei

Wauw, wat mooi. Wat een prachtig boekje vol met mooie foto's van gezellige workshops waar jullie veel plezier hebben gehad.

groetjes Jet

Nicole zei

Een schitterende creatie Jolande. Zoveel moois om te zien. Met zo'n persoonlijk kado zal je vriendin vast superblij mee zijn.Liefs, Nicole

Anneke zei

schitterend Jolanda en zo mooi van aankleding.
hele mooie details en afwerking.
groetjes An

Saskia Kreasas zei

Wat ontzettend gaaf dit boekje. Heel mooi gedaan zeg. Echt weer een kunstwerk.
Groetjes Saskia

Trudy zei

wat een schitterende creatie!!
Groetjes Trudy

heidy zei

Jeetje blogger doet zo raar momenteel dat ik bij iedereen wel wat mis,zo zie ik dit boek ook nu pas,en wat is het geweldig Jolande!
Wat zal Patricia hier van genieten!!
XXX Heidy

Marlies zei

Wauw wat een schitterende boekje!! Prachtig gemaakt en wat een geweldig cadeau! groetjes, Marlies

Miranda zei

Super super gaaf