KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 7 januari 2014

Kerstkaart.

Ik blijf 1x in de week een serie kerstkaarten maken, althans dat probeer ik.
Voor deze kaart heb ik wit karton met linnenstructuur gebruikt en dit bewerkt met distress-inkt.
Voor de achtergrond heb ik papier van Joy gebruikt.
De grote mal is van Joy, dit heb ik uitgestanst, bewerkt met inkt terwijl het papier nog in de mal zat, Met een cirkelsnijder nog een cirkel eruit gesneden, plakparels op de hoeken geplakt.
Het vierkant waaruit ik de mal heb gestanst (het restant dus), heb ik ook gebruikt en bewerkt met inkt.
De cirkel met blaadjes (Memorybox), ook bewerkt met inkt, hierop heb ik rode parels geplakt.

Het hert (memorybox) heb ik van kraft gestanst, dit licht bewerkt met zwarte inkt.

Groetjes Jolande.

27 opmerkingen:

Patricia zei

WAUW wat een mooie zeg!!!!
Gr Patricia

Erica ♥ zei

Ik vind deze prachtig geworden !
Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼

Margo zei

Superleuke kaarten en wat verstandig om elke week een reeksje te maken, dan heb je op 't einde van 't jaar al een hele voorraad !
Liefs
Margo

cristel zei

Ze zijn prachtig zeg mooie kleuren.
Grtjs

martina's kaartjes zei

dat is moedig ! veel succes ! deze is alvast heel erg geslaagd ! mooi
grtjs,martina
x

Lia zei

Ze zijn prachtige Jolande, week 1 is geslaagd, ik blijf ook het hele jaar doorgaan hoor.
groetjes Lia

Henriëtte zei

Super Jolande, wat ziet je kaartenserie er prachtig uit. Goed voor nemen ook!

Groetjes Jet

heidy zei

Knap van je hoor en ze zijn weer zo mooi!!
XXX Heidy

gré zei

ze zijn heel erg leuk gemaakt
en jij komt vast niet in de problemen met kerst als je zo doorgaat

groetjes gré

Gerrina zei

Super mooi deze serie! Zo kan je voor de zomervakantie misschien al klaar zijn... Groetjes, Gerrina

Kaartenkraam zei

Elke week een serie nog wel! dan heb je er aan het einde van het jaar een paar honderd ofzo! Goed idee hoor. Prachtige kaarten ook weer, erg mooi uitgevoerd!

groetjes van Ank

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart met de mooie Joy!mal. Het begin van je kerstkaarten is er al.

Groetjes, Astrid.

Astrid zei

Schitterend Jolande wat een mooie kaarten.
En dat hert en dat gewei, zoooo prachtig.
Groetjes Astrid

Neline zei

wauwww...wat een geweldig mooie kaart Jolande!!! Ik vind de kleuren echt supers.
groetjes
Neline

M@rjan zei

Schitterende serie, die blaadjescirkel met muziekpapier en het hert ervoor zijn zo gaaf!

Tinie zei

Een heel goed voornemen en ze zijn weer bijzonder mooi!!!

Groetjes Tinie

Irene zei

Grandioos Jolande en als je het volhoudt des te beter!!
Ook al laat ik het papier in die mal zitten, krijg het mooie inkleuren absoluut niet voor elkaar dus gebruik hem amper -jammer!

xx Irene

Wies zei

Mooie kerstkaarten Jolanda. Mooi gemaakt met dat doorkijkje.
Groetjes, Wies

Trudy zei

Wat een prachtige kaarten zijn dit!!
Groetjes Trudy

Mieke zei

Schitterende serie dit!

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Jolande.

Liefs Riet.

Antoinette Voorn zei

Wat laat je ons weer een creatieve en vrolijke kaart zien! Super leuk en we gaan er weer tegen aan dit kersverse jaar! Toppie gemaakt, joh.

Gr Antoinette

Thea zei

Volgens mij zijn er inmiddels heel veel blogdames die lekker door gaan met de kerstkaarten en een goed voor nemen hebben! Ik ga het ook doen, sla misschien wel eens een week over maar zal ook regelmatig een kerstkaart gaan plaatsen.
Je hebt weer een prachtige serie gemaakt Jolande, mooi mal en kleuren en dan het lieve hertje op de voorgrond. Prachtig!

Groetjes Thea

Frouwkje zei

Prachtig Jolande!! Mooie kleuren :-).
Liefs, Frouwkje

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat een prachtige kaart! En dan direct een hele serie tegelijk, knap hoor.
Groetjes Tineke

Marlies zei

Wauw wat een mooie chique kerstkaarten!! Heel mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

ann van dijk zei

Wat een prachtige kaarten zijn dit!!
Liefs Anneke