KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 23 januari 2014

Kerstkaartje.

Ik heb weer een kerstkaart om te laten zien, het is een setje van 4 geworden.
Met deze kaart wil ik ook mee doen met  Yvonne's 52 weeks of christmas challenge
Ik heb op aquarel papier de boom gestempeld en bewerkt met wit embossing poeder.
Daarna ben ik aan het poetsen gegaan met distress-inkt, nog wat sneeuwvlokjes gemaakt met wit dylusions inkt en tekst op de achtergrond gestempeld.
Op het witte lint heb ik de tekst met stazon inkt gestempeld.
De randen van het papier bewerkt met de distresser en met een inkt pad erlangs gegaan.


Ik kom wel steeds bij jullie langs, maar blogger doet vervelend, bij sommigen lukt het wel om een reactie achter te laten, bij anderen weer niet.
Dit wordt ook mijn derde poging dit bericht te plaatsen, het plaatsen lukt wel, maar het verschijnt niet op de blogrol.

Groetjes Jolande.

22 opmerkingen:

Jolanda zei

schitterende kaarten Jolande:0)
dit idee ga ik onthouden!
grtz Jolanda

Lia zei

Supermooi gemaakt weer, zo krijg je een leuke voorraad, ja blogger heeft ook bij mij kuren,
groetjes Lia

Gerrina zei

Gelukkig zie ik je post wel in de blogrol. Wat zeg ik,ik was aan ´t scrollen, zag deze kaart en heb gelijk doorgeklikt... Ik vind ´m super mooi! De kleuren en de mooie boomstempel: super! Fijne dag verder, Gerrina

Crea Astrid zei

Wat een prachtige serie van 4 heb je weer gemaakt. Mooie kleuren ook.

Groetjes, Astrid.

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaarten weer Jolande, prachtige stempel ook.

Irritant he als dingen niet gaan zoals zou moeten, hoop dat het snel weer gewoon is allemaal.

groetjes Jet

Neltine zei

Hiep hoi die Jolanda,

Wat zie ik hier voor gaafs!! Ben hier veels te lang niet geweest. Je bent helemaal in de Art Journal stijl.
Leuk!!! Maar eigenlijk vind ik zoveel technieken leuk:p:p Maar jij hebt het helemaal in je vingers zeg.
Sjeempie, wat een creativiteit. Het spat van je scherm af hihi.

Een fijne dag en gigagrotegroetjes,
Neltine

Neltine zei

Schrijft ik heulemaal je naam verkeerd. Het is Jolande. Sjeempie. Moet echt weer in het Nederlands gaan schrijven hihi

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Jolande, het is een héle mooie serie van 4. Prachtig zoals die boom nu uitkomt tegen de gekleurde achtergrond. Blogger kan idd best wel eens vervelend doen, hopen dat het snel weer overgaat...lieve groetjes Miranda

gré zei

het is weer schitterend gedaan
hele mooie serie

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Mooie techniek in prachtige kleuren maar dat is jou wel toevertrouwd!

groetjes van Ank

Ageeth Holster zei

Prachtige originele kerstkaarten weer!
Groetjes van Ageeth

Irene zei

Super zijn ze weer Jolanda!!! Hou maar op over Blogger, dat probleem heb ik al dagen en tot mijn schrik ineens 10x mijn reactie bij Cornelie..wie schrijft die blijft zulen we maar zeggen *lol*!

xx Irene

Crea S zei

Prachtige kaartjes weer Jolande!! Heel mooie kleuren en ook super hoe ze in elkaar overlopen! Ja blogger heeft z'n kuren weer, vervelend! Maar gelukkig kwamen je mooie kaartjes toch voorbij in m'n leeslijst! LIefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Marja zei

supermooie kaarten!! Gaaf zoals die boom uitkomt met de sneeuwsterren erin.

heidy zei

Wat een prachtige serie kaartjes zijn het weer Jolande!!
XXX Heidy

Aleida zei

Leuke serie! Heel creatief gemaakt.
groetjes,

Neline zei

prachtige serie kaartjes Jolande, de boom is echt een hele mooie stempel!
groetjes
Neline

M@rjan zei

Heel mooi is dat witte van de boom tegen jouw achtergrond! Prachtige kaartjes!

Tineke van der Linden zei

Een schitterende serie kerstkaarten. Heel mooi is de "ijskristallenboom"!
Groetjes Tineke

Frouwkje zei

Wauw...supergaaf vind ik dit Jolande!!
Liefs, Frouwkje

Patricia zei

Zo mooi hé!!!!!!
Gaaf gemaakt hoor!
Gr Patricia

Durvina zei

Wat een mooie kaarten, erg gaaf.

liefs, Durvina