KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 28 maart 2014

Canvas.

Het moet niet gekker worden, maar hier ben ik alweer, maar ik ben hier zo blij mee dat ik niet langer kon wachten om het te laten zien.
Ik heb een canvas gemaakt met een foto van mijn twee schatten.
Ik heb eerst tissue papier (uit een schoenendoos) gekreukeld en op geplakt met Mod Podge.
Daarna ingesmeerd met gesso en toen lekker gekliederd met verf, templates en inkt.
De templates van de sterren heb ik zelf gemaakt.
De cirkels zijn gestempeld met Gesso en een dop.
De strepen zijn gemaakt met gesso en een oude creditkaart.
Ik ging zo lekker, de canvas was snel klaar en hangt nu in de huiskamer, ik ben er blij mee, vind het goed gelukt.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

16 opmerkingen:

Malika zei

Heel mooi gedaan, echt prachtig. De kleuren zijn ook zo mooi

Malika

Lia zei

Hij is zeker prachtig Jolande, en logisch dat je deze in de huiskamer hebt gehangen, het is ook een hele leuke foto,
groetjes Lia

Antoinette Voorn zei

zooooo Gaaf en precies mijn kleuren!!! hoe gaaf joh!! en de foto erbij van je twee schatten is ook leuk!

Marjan Küppers zei

Schitterend gedaan en een mooie plek om er dagelijks van te genieten!

Marja Kenter zei

Heeeeeeeeeel mooi!!!
Ik wilde dat ik het kon maar...ik ga het proberen. Ik weet nog niet wanneer, het kriebelt echter wel.
Mooie kleuren en het hangt daar prachtig.
Fijn weekend en groetjes Marja

Crea Astrid zei

Wat prachtige gemaakt. Leuk gedaan zo met de rondjes en strepen. Het staat ook erg mooi aan de muur.

Groetjes, Astrid.

Kaartenkraam zei

Knap werk en mooi geworden, hangt er mooi!

groetjes van Ank

maria's knutselplezier zei

Wow, wooow, wat heb je dit prachtig gedaan Jolande ik moet eerlijk vertellen dat ik nog zo ver niet ben, ik heb nog nooit aan een canvas durven beginnen, maar als ik dit zie krijg ik de kriebels, PRACHTIG!!!

Groetjes
Maria

Henriëtte zei

Wat heb jij dat mooi gemaakt Jolande, je mag het dan kliederen noemen, maar dan wel supergaaf kliederen.

groetjes Jet

Gerrina zei

Kan me voorstellen dat je er blij mee bent; deze is prachtig geworden! Mooie kleuren en zo mooi alle vormen gecombineerd. Fijn weekend alvast, Gerrina

Linda zei

Ohhhh geweldig wat mooi gedaan heb je dat
gr linda

Marlies zei

Je hebt een prachtige canvas gemaakt. Mooie kleuren, technieken en ook een hele leuke, vrolijke foto. Het hangt daar heel mooi op je muur! groetjes, Marlies

Ans Gilbert zei

Prachtig Jolande,
Ik zag het al op FB, de kleuren zijn super en leuk de sterren en de Gesso accenten, hij hangt mooi in je huiskamer, groetjes Ans

Karen zei

great page...love how you incorporated the photo into the gorgeous bkg.

Erica ♥ zei

Zo wat prachtig gemaakt en wat een
super kleuren, echt een toppertje ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Nicole zei

Een prachtig canvas Jolande en wat een ontzettend mooie kleuren heb je gebruikt. leuke foto ook! Liefs, Nicole