KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 3 maart 2014

Flower Girl.

Ik heb 10 dagen vrij gehad en na een verbouwing van onze keuken, nieuwe vloer leggen en heel het huis schoon en bouwstof vrij maken, had ik mezelf beloofd alleen maar leuke dingen te doen.
En ik kan wel zeggen dat dat goed gelukt is.
Ik heb me ook een paar keer in mijn hobbykamer op gesloten, met een muziekje en een kop thee en uiteraard met inkt en verf.
Zo heb ik ook deze pagina in mijn art journal gemaakt.

 Pfffffffff, de achtergrond was een hele bevalling, ha ha ha, ik geloof dat ik het 3x over heb gedaan, maar dat is het voordeel van verf, je gaat er gewoon weer overheen.
De achtergrond is gemaakt met acrylverf en templates, nadat de verf droog was heb ik de bloemen gedoodled met een zwarte en witte sharpie-pen.
Het gezicht heb ik ook gemaakt met een template (Balzer Design), ik heb het eerst bewerkt met gesso en daarna ingekleurd met gelatos en sharpie stiften.
De ogen heb ik ook een paar keer over gedaan, wat is dat moeilijk om te doen zeg, moet nog heel veel oefenen, maar ben uiteindelijk wel tevreden.
In het haar heb ik pareltjes aangebracht, gemaakt met de perlen pen.
En ik heb haar oorbellen gegeven, de bloemetjes heb ik zilver gemaakt met een sharpie stift.

Groetjes Jolande.

18 opmerkingen:

Patricia zei

Hij is echt PRACHTIG geworden zeg!
Gr Patricia

Marja Kenter zei

Het ziet er erg leuk uit, vooral het gezichtje liet me glimlachen.
Groetjes Marja

ScrapLouise zei

Na gedane arbeid is het heerlijk om je terug te trekken in je Hobbykamer en wat een schitterende pagina heb je weer gemaakt, lief gezichtje!.


gr.LOuise

Henriëtte zei

Het is dan misschien niet vanzelf gegaan maar wat is het prachtig geworden Jolande.

groetjes Henriëtte

gré zei

het is heel leuk geworden

groetjes gré

Ans zei

Heerlijk even tijd voor jezelf en het resultaat daarvan is SCHITTEREND.

Liefs Ans

Gerrina zei

Die achtergrond mag er wezen; mooi! En de damessnoet vind ik ook hartstikke mooi! Leuk idee die pareltjes in het haar. Groetjes, Gerrina

Marlies zei

Een kunstwerk Jolande! Wat knap gemaakt. Super gedaan met de bloemen achtergrond en de parels in haar haren staan er heel leuk bij. Schitterend! groetjes, Marlies

Marlies zei

Een kunstwerk Jolande! Wat knap gemaakt. Super gedaan met de bloemen achtergrond en de parels in haar haren staan er heel leuk bij. Schitterend! groetjes, Marlies

Marlies zei

Een kunstwerk Jolande! Wat knap gemaakt. Super gedaan met de bloemen achtergrond en de parels in haar haren staan er heel leuk bij. Schitterend! groetjes, Marlies

maria's knutselplezier zei

Wat een mooi hoofd en wat een prachtige achtergrond, je ziet dat hieraan gewerkt is , prachtig resultaat!!

Groetjes
Maria

cristel zei

Je mag er ook heel trots op zijn want ik vind het super mooi.
Grtjs

Kaartenkraam zei

Die achtergrond mag dan moeizaam gekomen zijn, ik vind hem prachtig geworden!
Leuk die pareltjes in het haar!

groetjes van Ank

Trudy zei

Prachtig Jolande!!
Groetjes Trudy

Neline zei

Ik vind 'm prachtig!!!!
groetjes
Neline

Marjan Küppers zei

Echt een gave pagina, Jolande! De zwarte en witte pen die de bloemen accentueren zijn een goed idee. Mooi is je dame, met haar prachtige haarversiering.

Irene zei

Graag geloof ik dat dit een heel werk was maar het is super Jolande! Schitterende achtergrond en heel lief koppie!

xx Irene

Nicole zei

Schitterend Jolande!! Heerlijk hè doen waar je zin in hebt!! Is altijd goed hahaha!! Liefs, Nicole