KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 26 maart 2014

Round Robin 7

Deze spread heb ik gemaakt in de art-journal van Sonja Boom.

De achtergrond is gemaakt van Dylusions inkt, templates en stempels.

 De vlinders zijn gemaakt met een template van Memory box, acrylverf en sharpie stiften.

Het gezicht is ook gemaakt met een template, ingekleurd met Gelatos.
Het haar heb ik zelf zo verzonnen.

Het kader is gemaakt met tape, ik heb er nog wat zigzag lijntjes langs getekend.

Groetjes Jolande.

16 opmerkingen:

Hanny zei

Heel mooi gemaakt Jolande.

Groetjes Hanny.

Erica ♥ zei

Wat een mooie kleuren en vlinders,
prachtig zeg ☺

Marian zei

Wat een mooie frisse kleuren word je helemaal vrolijk van
EN knap hoor om dit te maken met een template, heeft dit ook een keer gedaan moeilijk vind ik dat des ter meer waardeer ik nu je kunstwerk
Groetjes

Eliza Art zei

Hello! mooi werk weer te begroeten en welkom

Astrid zei

Echt geweldig Jolande, wat mooi weer dit , en een explosie aan kleuren.
Prachtig.
Groetjes Astrid

Gerrina zei

Wat een gave spread! Dat haar zo is super en die vlinders echt mooi! En wat mooi het tape zo; lijkt wel pachwork! Groetjes, Gerrina

Lia zei

Prachtige vlinders en wat een gave krullebol,
groetjes Lia

heidy zei

Geweldig Jolande!
XXX Heidy

Patricia zei

Echt GEWELDIG deze spread!
Gr Patricia

Neline zei

wowww...wat gaaf weer zeg!!
groetjes
Neline

Cornelie zei

O wat vind ik dit mooi!!! Te gek van kleur ook!

Kaartenkraam zei

Ik val in herhaling maar ook deze weer helemaal supermooi! Geweldige kleuren en zo leuk met dat tape langs de rand, prachtig gedaan!

groetjes van Ank

Antoinette Voorn zei

Keigaaf Jol! Super kleuren!

Henriƫtte zei

Wauw zeg, wat ziet dat er weer gaaf uit. Prachtige kleuren en schitterende vlinders zeg!

groetjes Jet

Wies zei

Prachtig Jolande. Een mooi en kleurrijk geheel.
Groetjes, Wies

maria's knutselplezier zei

Wow Jolande wat heb je hier twee prachtige pagina's neergezet voor je Art journaal , wat een mooie kleuren combinatie en wat een mooi ontwerp!!!

Groetjes
Maria