KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 31 maart 2014

Wild thing, you make my heart sing........

Mijn hoofd zit bomvol inspiratie, (misschien heb ik daar die vreselijke hoofdpijn wel van?), ik ben de laatste dagen lekker bezig geweest.
Hier weer een spread in mijn art-journal

 Achtergrond gemaakt met templates, inkt en gesso.
 Voor de harten heb ik zelf een template gemaakt, sommige van boekpapier geknipt en nadat ik ze opgeplakt heb bespoten met inkt, dit lekker laten druipen over de pagina.
 De silhouetten zijn ook gemaakt met een template, de man heb ik uitgeknipt van boekpapier en kleur gegeven met een gelato.

Tijdens het maken had ik heel de tijd dit liedje in mijn hoofd, dus over de tekst hoefde ik niet lang na te denken.
Hier een filmpje met het liedje, alleen kan ik het dan van Jimmy Hendrix.

Wild thing, you make my heart sing

You make a everything, groovy


Groetjes Jolande.

19 opmerkingen:

Patricia zei

Haha geweldige tekst, en je journal is echt PRACHTIG!!!!!
Gr Patricia

ScrapLouise zei

Leuk dat een lied je zo kan inspireren, je hebt het weer prachtig gemaakt!.


gr.LOuise

Marja Kenter zei

Ziet er weer erg mooi uit. Je werk inspireert mij. Ik heb nu een oud canvas in de gesso gezet en ga nu maar gewoon verder, ik heb het nog nooit gedaan dus ben benieuwd hoe of wat.
Dank voor de inspiratie.
groetjes Marja

Erica ♥ zei

Zo wat ben je weer goed bezig geweest, het ziet er echt weer
geweldig uit, zo mooi al deze kleuren ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Irene zei

Hoef het filmpje niet eens te bekijken, zodra ik de titel las had ik het deuntje al in mijn hoofd (en waarschijnlijk de rest van de dag *lol*!!). Gaaaaaaaaaf Jol maar er hoofdpijn van hebben is ietsje minder lijkt me!!

xx Irene

Eliza Art zei

Another, a beautiful card, I cordially greet

Trudy zei

Wow!! wat prachtig weer Jolande!!
Groetjes Trudy

heidy zei

Schitterend Jolande en heerlijk he als zo'n liedje heel de tijd in je hoofd zit hihi!!
XXX Heidy

Gerrina zei

Heerlijk om nav een lied gewoon aan de gang te kunnen gaan... Is weer heel mooi geworden! Groetjes, Gerrina

Marjan Küppers zei

Leuk met die liedtekst erbij, en wat is het weer een prachtige spread! Sterkte met de hoofdpijn, hopelijk is die al over.

Aleida zei

Met een man die fan is van Jimmy Hendrix, ken ik ook alleen zijn versie. Maar je pagina's zijn super geworden. Leuk die druip-lijntjes!
Bij mij werkt hoofdpijn altijd als inspiratie-killer. Sterkte.
groetjes,

maria's knutselplezier zei

Wat prachtige pagina's, ja dat lied brengt wel iets teweeg bij jou, prachtige kleuren , schitterende achtergronden en prachtig ontwerp!!

Groetjes
Maria

Tineke van der Linden zei

Prachtige pagina's heb je gemaakt! Hopelijk is je hoofdpijn nu wel over...
Groetjes Tineke

Nicole zei

Supergaaf weer Jolande!!
Liefs, Nicole

Marlies zei

Een hele mooie, originele creatie! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

Henriëtte zei

Dat swingt bijna je journal uit zeg. Prachtig gemaakt.

groetjes Jet

Lia zei

Ziet er prachtig uit en er straalt alleen maar vrolijk vanaf,
groetjes Lia

Neline zei

Super mooi gemaakt weer!
Leuk dat een liedje je zo kan inspireren.
groetjes
Neline

Patrice zei

Heel leuk om dit prachtige werk te zien.
Grtjs Patrice