KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 12 april 2014

A real friend....

Vorig jaar had ik een spread gemaakt in mijn art-journal waar ik helemaal niet tevreden over was en nu heb ik het een make-over gegeven,

Voor de achtergrond heb ik gesso, acrylverf, structuurpasta, templates en inkt gebruikt.
De silhouetten  zijn gemaakt met een template en acrylverf.
Ik heb er overheen gestempeld met witte gesso.
De bovenste foto is hoe de spread was en de onderste is de make-over, nu ben ik wel tevreden.

A real friend
Is one who walks in
When the rest of the world
Walks out.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

14 opmerkingen:

Malika zei

Super mooie kaart

Malika

Irene zei

Terecht dat je nu wel tevreden bent Jolande, wat een verschil en wat ziet het er nu gelikt uit!!

xx Irene

Kaartenkraam zei

Het ziet er nu inderdaad veel mooier uit, ik vind het knap hoor!

groetjes van Ank

Aleida zei

Hij was mooi, maar is nu super! Dat heb je toch maar mooi even gefixed!
groetjes,

Gerrina zei

Wat een verschil! De eerste versie was niet slecht, maar deze is super! Wat ben je al ver gezien vanaf de 1e stappen op AJ-gebied! Fijn weekend, Gerrina

Tineke van der Linden zei

De bovenste was ook al mooi maar nu is het nog mooier geworden.
Groetjes Tineke

heidy zei

Wat gaaf weer Jolande!!
XXX Heidy

Astrid zei

WOWOWOW Jolande, ik kan me voorstellen dat je nu tevreden bent.
SUper SUper.
Groetjes Astrid

Henriëtte zei

Die is inderdaad heel anders geworden. Supermooi!

groetjes en een fijn weekend,
Jet

maria's knutselplezier zei

Je make over is helemaal geslaagd , zou ik zeggen, prachtig hoe je al die elementen op een blijkbaar eenvoudige manier hebt samengebracht tot één geheel ik zou niet weten hoe ik hier aan moet beginnen,gewoon prachtig!!

Groetjes
Maria

Marlies zei

Ik vond het origineel ook mooi maar nu is het nog mooier! groetjes, Marlies

Trudy zei

Wat een prachtig creatie heb je gemaakt Jolande!
Groetjes Trudy

Erica ♥ zei

Ik vind deze ook super gelukt hoor,
hele erg mooi ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

martina's kaartjes zei

wow, jij hebt je ding echt wel gevonden he ? heel erg geslaagd en vooral stoer !
grtjs,martina
x