KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 30 april 2014

Canvas met Tinkerbell.

Op verzoek heb ik dit canvas gemaakt, voor de dochter van mijn collega.
 Achtergrond is gemaakt met acrylverf, templates en stempels.
Tinkerbell en de bijtjes is een kleurplaat die ik heb bewerkt in word.
Ik heb ze ingekleurd met Derwent potloden, opgeplakt met Mod Podge, de vleugels van Tinkerbell en de bijtjes zijn bewerkt met glittelijm
Ik heb nog strassteentjes aan gebracht (fairy dust), maar dat is op de foto's helaas niet goed te zien.
De honingraad is gemaakt met een template en structuurpasta.
Ook de bladeren zijn zo gemaakt, toen de pasta droog was heb ik ze kleur gegeven met gelatos en eroverheen gestempeld met een script-stempel.

Groetjes Jolande.

15 opmerkingen:

Aleida zei

Echt mixed media! Van alles en nog wat gecombineerd tot deze mooie kaart!
groetjes,

Tineke van der Linden zei

Oohh...wat superleuk!
Het zal vast met liefde ontvangen worden...
Groetjes Tineke

Irene zei

Zoooooooo leuk, daar is straks iemand super blij mee!!

xx Irene

gré zei

het is weer super mooi

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Hartstikke leuk geworden en mooi gemaakt!

groetjes van Ank

Gerrina zei

Ik kan er niks aan doen; Tinkerbel is ook een favoriet van mij... en zoals jij haar hier verwerkt heb is super! Groetjes, Gerrina

maria's knutselplezier zei

Wat een mooie canvas!!! Je collega's dochter zal zeker heel erg blij zijn met zo'n prachtig geschenk, els details is perfect aangebracht!!! Super mooi Yolanda!!!

Groetjes
Maria

Marlies zei

Een schitterende creatie! Wat een lief tinkerbel met de bijen en je hebt een prachtige achtergrond gemaakt. Heel mooi met de blader ranken en de honingraad! groetjes, Marlies

Marja Kenter zei

Oh wat vind ik dit mooi gemaakt.
Groetjes Marja

Thea zei

Ik vind hem prachtig Jolande, de ontvanger zal er zeker heel blij mee zijn en het zeker een mooi plekje geven.

Groetjes Thea

Henriëtte zei

Wat een schatje Jolande, daar zal ze zeker blij mee zijn hoor. Kan niet anders.

groetjes Jet

Ans zei

Schitterend, de achtergrond is zo mooi gemaakt!!!!! Is weer een super kadootje!

Liefs Ans

martina's kaartjes zei

wauw, lekker wegdromen in toverland ! is dat niet schitterend ?
heel erg mooie geslaagde creatie
grtjs,martina
x

Dora zei

via,via kom ik op je blog terecht.
wat ben je heerlijk bezig met je Art-journals. dit is ook prachtig gemaakt net als je blogpost hierboven en onder.
geweldige kleuren.
super mooi om te zien.
groetjes dora

Erica ♥ zei

Helemaal geweldig, ben gek op elfjes, zo mooi en kleurrijk gemaakt, toppppie ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}