KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 14 april 2014

Poppies in mijn art-journal

Ik ben gek op klaprozen en .heb ze verwerkt in mijn art-journal.
 De achtergrond is gemaakt met gesso, gelatos en een scriptstempel.
De poppies zijn stempels van Donna Downley, ik heb de stempel gekleurd met een gelato, deze met een mister en water beneveld en toen gestempeld, daarna de zwarte lijnen op dezelfde manier gestempeld.
 De bij eerst in mijn art-journal gestempeld en ook nog een keer op papier, uitgeknipt en in mijn journal geplakt, onder de vleugels een 3D kussentje geplakt.
De bij ook kleur gegeven met gelatos en op de vleugels heb ik glitterlijm aangebracht.

Groetjes Jolande.

19 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Prachtig!

groetjes van Ank

heidy zei

Oh deze is mooiiiiiii Jolande!!
Helemaal geweldig!!
XXX Heidy

Eliza Art zei

Een zeer warm welkom, de prachtige kleuren van kaarten en klaprozen, prachtig, begroeten

Eliza Art zei

Een zeer warm welkom, de prachtige kleuren van kaarten en klaprozen, prachtig, begroeten

Lia zei

Prachtig Jolande, ik vind de klaprozen ook heel mooi,
groetjes Lia

Irene zei

Hier nog een fan, zowel van de echte klaprozen als die van jou Jolande!!

xx Irene

Marja Kenter zei

Heel erg mooi geworden.
Groetjes Marja

Wies zei

Heel mooi!
Groetjes, Wies

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige pagina's weer Jolande!!! Super mooi!!!

Groetjes
Maria

ScrapLouise zei

Ben ik ook een fan van Jolande zijn zulke mooie tere bloemen, schitterende pagina heb je weer gemaakt!.

gr.LOuise

Neline zei

Geweldig mooie pagina Jolande, de klaprozen vind ik prachtig!
groetjes
Neline

Gerrina zei

Heel mooi die klaprozen met waterverf-effect! Weer een mooie combinatie voor deze pages! Fijne dag verder, Gerrina

Patricia zei

Echt een GEWELDIG MOOIE pagina!!!
Gr Patricia

Antoinette Voorn zei

Deze is supergaaf Jol!!! Die wil ik wel bij mij aan de muur!

Marjan Küppers zei

Supermooi!! Kleurwerk en achtergrond en die bij lijkt wel 3D!

Erica ♥ zei

Wat super gaaf weer ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marlies zei

Wauw wat mooi Jolande!! Mooie kleuren, echt zomer en een geweldig design! Weer een kunstwerkje. groetjes, Marlies

Henriëtte zei

Wat ziet dit er weer prachtig uit Jolande, je bloemen zijn supermooi en je bijen lijken net echt.


groetjes Jet

Durvina zei

Wat prachtig, ik vind klaprozen ook al zo geweldig!

liefs, Durvina