KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 6 april 2014

Tulpen.

Gisteren ben ik samen met mijn dinnetje Patricia naar het Art Specially event in Nijkerk geweest.
Het was zo gezellig en uiteraard veel geld uitgegeven, hier heb ik echt naar toe gespaard.

 De buit, er was zoveel moois te zien.
Na afloop hebben we heerlijk gegeten bij de Beertjes.

Heb ik ook nog een  pagina in mijn Art-Journal om te laten zien.
De achtergrond is gemaakt met acrylverf en templates.
De tulpen zijn gemaakt met een template en acrylverf.
De omtrek is getekend met een charcoal-potlood.

There are always flowers 
for those who want to see them.

Nog een fijne zondag, ik ga zo aan het werk, groetjes Jolande.

19 opmerkingen:

ScrapLouise zei

Wat heb je heerlijk gesjopt, mooie spulletjes heb je gekocht.
Prachtige pagina, gisteren langs de tulpenvelden gereden, wat een schitterend gezicht!.


gr.LOuise




gr.LOuise

Annemarie en Merit zei

Heerlijk al die nieuwe spulletjes!!
En wat een prachtige pagina heb je weer gemaakt. hier komen de tulpen ook aan alle kanten op prachtig die velden volgekleurde tulpen.

liefs annemarie en merit

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een leuke spullen heb je gekocht. Kun je weer lekker mee aan de slag.
Je art journal is weer heel mooi geworden. Mooi die tulpen. Gaaf gedaan.
Groetjes Saskia

Marja Kenter zei

Wat was het leuk hè, ik was er ook gisteren en heb ook mijn buit op mijn blog gezet.
Ik was ook een kapitaal kwijt maar ga dit jaar weer sparen, had ik nu ook gedaan.
Ik ga nu alleen nog maar naar de Knotsgekke Kaartendagen in Zwolle (omdat ik daar woon)en verder niets meer. Ik heb een grandioze middag gehad en jullie ook zo te zien.
Groetjes Marja

Irene zei

Super ingeslagen Jolande, ben heel benieuwd waar je ons weer mee gaat verrassen straks!! Je tulpen zijn bijna nog mooier dan de echte die je nu overal ziet!!

xx Irene

Patricia zei

ZOOOOO wat heb jij veel gekocht zeg whaha was zeker gezellig zeg!!!
En je pagina is PRACHTIG in het echt nog mooier!!!
Gr Patricia

Erica ♥ zei

Wat een leuke foto van jullie en gave spulletjes heb je gekocht, je
kan weer even voort !
Je kaartje is ook helemaal super ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Astrid zei

Leuke dingen heb je gekocht zeg, en een leuke foto van jullie twee lekker aan het eten.
Je pagina is ook helemaal geweldig, moooi zeg die tulpen.
Liefs Astrid

Marjan Küppers zei

Gezellig hoor! En wat een leuke buit! Mooie pagina ook, prachtig komen de bloemen uit.

maria's knutselplezier zei

Wow Yolande wat een prachtige pagina heb je hier neergezet, en we hebben elkaar op het Event zeker voorbij gelopen maar spijtig genoeg herken ik weinig mensen van hun foto!! Veel succes met je nieuwe spullen , ja we zijn ook naar huis gegaan met een goed gevoel maar een lege beurs!! En nu maar weer sparen voor het volgende jaar!!!

Groetjes
Maria

martina's kaartjes zei

wat een mooie creatie heb je hier weeral staan ! geslaagd hoor ! fijn te horen dag je een leuke dag achter de rug hebt. ben benieuwd wat je met alle nieuwe spulletjes gaat maken....
Wat ik je wilde vragen waar die 'paarse meetlat' voor dient ? Ben altijd op zoek naar handige spulletjes om uit te meten enz.
grtjs,martina
x

Lia zei

Heerlijk dat jullie zo genoten hebben in Nijkerk, en wel raar hoor dat je zoveel hebt gekocht, gebeurd mij nooit haha, je tulpen zijn prachtig, groetjes Lia

Aleida zei

Ik snap dat je zoveel spulletjes gekocht hebt, je maakt zoveel mooie creaties in deze stijl! Schitterend, ook weer hoe die tulpen geworden zijn. Geweldig!
groetjes,

Miranda zei

O wat een mooie pagina Jolande en wat was het leuk om jullie te zien! Ook groetjes aan Pat.....ben beetje ziek dus reageer niet overal,xxMiranda

Henriëtte zei

Super dat je zo'n gezellige dag hebt gehad en wat heb je leuke dingen gekocht. Daar zien we vast mooie dingen mee verschijnen.
Je art journal heeft er weer een prachtige pagina bij zeg!

groetjes Henriëtte

Jolanda zei

gave spulletjes heb je gescoord Jolande:0) wat was het gezellig hè!
jammer dat ik je niet gezien heb...
grtz Jolanda

lenywim35 zei

Je hebt er weer een pracht pagina bij Mooi uitgewerkt. Wat een diversiteit aan stijlen zijn er toch Grappig eigenlijk. Je hebt ook goed gescoord met Patricia. gr leny w

Gerrina zei

Wat een mooie spullen heb je geshopt! Jammer dat ik je niet even heb kunnen spreken, maar het was dan ook de hele tijd druk bij mijn tafel... Wie weet weer bij een workshop? Fijn dat jij ook hebt genoten.
Je bloemen zijn prachtig! Geen kleuren die ik zo gauw zou combineren, maar wat zijn ze mooi! (toch maar eens proberen die combi...) Groetjes, Gerrina

Gerrina zei

Bijna vergeten...Ik zie dat jij ook het gezicht van Stampendous hebt gekocht; dat is op het moment mijn lievelingsstempel...Groetjes, Gerrina