KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 29 mei 2014

Merry Christmas

Bij Anneke zag ik deze leuke techniek, stempelen met je embossingfolder.
Ik heb distress-inkt gebruikt en dit met een sponsje op de folder gedept, met een mister vochtig gemaakt, papier met linnenstuctuur er op, goed eroverheen gewreven en de achter grond is klaar.
Ik heb het achtergrondje op karton geplakt waarvan ik de randen kleur heb gegeven met distress-inkt, dit
weer op wit karton geplakt.
De boom heb ik met dezelfde techniek gemaakt, maar nu met 1 kleur en het negatief van de folder gebruikt.
De boom uitgesneden met een stans, het ondergrondje van de boom ook weer gekleurd met distress-inkt.
De boom heb ik verhoogd opgeplakt op de onderste boom.
Verder nog wat Dew Drops op de boom geplakt en een ster als piek.
                                                                                               
Dit keer een serie van 5, de teller staat nu op 45 kaartjes, dus dat gaat lekker zo.

Dit is poging nr, 4 om dit bericht te plaatsen, het komt niet op de leeslijst, dus Toi Toi Toi.

Groetjes Jolande

16 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Leuke techniek hè! Ik ben er ook nog steeds mee bezig! Die van jou zijn supergoed gelukt!

groetjes van Ank

Kaartenkraam zei

Leuke techniek hè! Ik ben er ook nog steeds mee bezig! Die van jou zijn supergoed gelukt!

groetjes van Ank

Ans Gilbert zei

Oooh vandaar,
ik zie steeds dezelfde kaart in mijn leeslijst van Bloglovin verschijnen, prachtige serie kaartjes heb je gemaakt..fijn dat je meedoet aan 52 Weeks of Christmas..groetjes Ans

maria's knutselplezier zei

Prachtige kaarten met een toffe techniek, en weer 5 CK klaar , super!!!

Groetjes
Maria

Irene zei

Weer zooo leuk Jolande en jij gaat dus als een speer dankzij je serietjes......moet dat toch ook maar eens gaan doen want anders zie ik de bui al weer hangen!

xx Irene

Tineke van der Linden zei

Een leuke serie kerstkaartjes! En wat heb je er al veel....
Groetjes Tineke

Hanny zei

Wat een leuke serie kaarten Jolande.
Ik moet eigenlijk nog niet aan kerst denken.... eerst heerlijk op vakantie.

Groetjes Hanny.

ScrapLouise zei

Had het ook gezien, geeft een leuk effect hé. Prachtige serie heb je zo gemaakt!.

gr.LOuise

Marian zei

Wat mooi gedaan super
Groetjes

Marian zei

Wat mooi gedaan super
Groetjes

Gerrina zei

Mooie kleuren en het blijft een gave techniek!Je kaartjes zijn super! Enne, als je zo door gaat voor de zomervakantie klaar? Groetjes, Gerrina

Henriëtte zei

Wat een superleuke serie kaarten weer Jolande, jij gaat super als je er nu al 45 hebt, bij mij staat de teller op ongeveer 12 hihi.

groetjes Jet

Nicole zei

Geweldig Jolande, ook je andere creaties hieronder zijn weer supergaaf!!
Fijn weekend.
Liefs, Nicole

Anneke zei

Wat een leuke kerstkaarten zijn dit, die moet ik onthouden :) Super variatie op de techniek. Dankjewel voor de link ♥

Crea Astrid zei

Wat een mooie vrolijke kerstkaarten. Je bent er al ver mee.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Antoinette Voorn zei

Vrolijke serie hoor prachtig met de regenboogkleuren!