KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 7 mei 2014

Round Robin 10

Deze spread is voor in de art-journal van Héléne Emmen.
De achtergrond is gemaakt van gesso, gelatos en een script stempel.

De poppies zijn stempels van Donna Downley, ik heb de stempel gekleurd met een gelato, deze met een mister en water beneveld en toen gestempeld, daarna de zwarte lijnen op dezelfde manier gestempeld.
In het hart van de bloem heb ik zwarte glitterlijm aangebracht.

De bij eerst in de art-journal gestempeld en ook nog een keer op papier, uitgeknipt en in de journal geplakt, onder de vleugels een 3D kussentje geplakt.
De bij ook kleur gegeven met gelatos en op de vleugels heb ik glitterlijm aangebracht.

All the flowers of tomorrow
are the seeds of today.

Groetjes Jolande.

15 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat ontzettend mooi zeg, super ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Lia zei

Deze is ook al zo mooi,
groetjes Lia

Eliza Art zei

Your cards are stunning. I cordially greet

Gerrina zei

Mooi en zo elegant! Die tekst is ook weer mooi! Groetjes, gErrina

Irene zei

Ik ben sowieso een poppies fan dus dit is de ene verwennerj na de andere Jlande, echt prachtig allemaal!!!

xx Irene

Marjan Küppers zei

Schitterend, die bij is net echt! Jouw poppykaart voor mijn verjaardag hangt te pronken boven mijn bureautje, ook zo'n mooie !

Hanny zei

Ziet er weer schitterend uit Jolande.

Groetjes Hanny.

gré zei

super is het weer

groetjes gré

ScrapLouise zei

Je hebt je weer heerlijk uitgeleefd, je pagina's zijn weer prachtig, ben helemaal weg van de Poppie's stempel!.

gr.LOuise

Durvina zei

Wauwie!!!
Wat ontzettend mooi en gaaf.

liefs, Durvina

maria's knutselplezier zei

Wow Yolande, je werk is altijd zo mooi, ik wordt een echte fan!!!super mooie kleuren perfect stempelwerk, ik geniet telkens weer op je blog!!!

Groetjes
Maria

Patricia zei

Echt PRACHTIG deze!!!
Gr Patricia

martina's kaartjes zei

wat is ie weer prachtig ! heel erg mooi van kleur ! geslaagd hoor
grtjs,martina
x

Marja Kenter zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marja Kenter zei

Ik doe het even opnieuw, zaten te veel fouten in de vorige.

Wat mooi joh, als beginnend Art Journalist wilde ik dat ik zo ver al was.
Fijne dag en groetjes MArja