KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 4 juni 2014

BLOG STOP.

Hallo Allemaal.

Na lang nadenken heb ik besloten om met mijn blog te stoppen.
Ik ben 10 januari 2010 met het blog begonnen en heb een flinke creatieve omslag gemaakt in deze tijd.
Met veel plezier ben ik komen kijken bij mede bloggers, ik heb lang trouw bij iedereen gereageerd, maar het reageren werd de laatste tijd minder, simpelweg omdat er zo veel tijd in gaat zitten.

Ik ben op facebook een creatieve pagina begonnen en jullie kunnen mijn werkjes eventueel daar komen bekijken, facebook werkt sneller en als je bij iemand hebt gekeken en geen tijd hebt om te reageren dan klik je gewoon vind ik leuk aan en klaar ben je.

Ik vind het bijzonder hoeveel mensen ik heb leren "kennen" via het blog, met sommigen is zelfs een band op afstand ontstaan.
Ik ben dankbaar dat ik behalve mijn creaties ook lief en leed heb kunnen delen en de hartverwarmende reacties doen een mens goed.
Ik wil dan ook iedereen bedanken voor een leuke blogtijd.
Mijn blog blijft bestaan, maar voorlopig doe ik er niets mee, misschien krijg ik spijt en pak ik het weer op.
Wel blijf ik gewoon bij jullie buurten en zo nu en dan zal ik ook best reageren.

Wil je mij toch blijven volgen dan kan dat via mijn facebook-pagina.
https://www.facebook.com/jolandesartpage

Ook kun je mij vinden op Pinterest:
http://www.pinterest.com/jolandevanhilst/

Wens ik jullie nog een mooie zomer toe en mooie creatieve tijden.

Liefs Jolande.



22 opmerkingen:

jaimie zei

Hallo,

Ik snap en respecteer je beslissing.
Zelf heb ik geen facebookaccount, dus helaas zal ik je daar niet zen.
Ik wens je/jullie verder het allerbeste toe.
En wie weet, misschien ooit nog eens terug hier hé :-)

Groetjes, Jaimie

Antoinette Voorn zei

Ahhhh Jammmer Jol... maar ik ben al lid geworden van je FB pagina dus je kunstwerken zie ik wel voorbij komen xxx

Henriëtte zei

Je hebt inderdaad gelijk dat er in bloggen veel meer tijd gaat zitten dan het langsgaan bij facebook.
Heb je nieuwe facebookpagina gevonden hoor, zie ik je daar weer gezellig ;-).

Groetjes Jet

Miranda zei

Ja, soms moet je keuzes maken he? Tot zines op FB of ' live' he? liefs en een fijne zomer, Mirandax

Irene zei

Jolande is vind het heeeel jammer maar ook heeeeel begrijpelijk want bloggen vreet tijd. Helaas ik heb geen FB en wil het ook heel bewust NIET! Ik vind het bloggen vele malen persoonlijker dan al dat gedoe op FB waar je wel heel makkelijk even "vind ik leuk" kan aanvinken. Ik ga je dus heeeeeel erg missen maar wens je het aller beste en vooral nog vele jaren eindeloos veel creativiteit!!

Knuf, xx Irene

Aleida zei

Hoi Jolande,
Ik heb het ook overwogen, maar neem de stap nog niet. Bedankt voor al je reacties en al je mooie creaties.
groetjes,

Gerrina zei

Wat jammer! Vind dat klikken op FB wel makkelijk, maar niet zo leuk... En je werken zijn daar nooit zo mooi te zien... Ik zie je daar, maar veel liever weer een keer in het "eggie", wie weet... Groetjes, Gerrina

Crea Astrid zei

Jammer dat je ermee gaat stoppen, maar ik snap het wel hoor! Er gaat heel veel tijd in zitten en als je al FB hebt, dan heb je het dubbel op. Helaas heb ik geen facebook, maar ik zal je vast nog wel zien of spreken.

Groetjes, Astrid.

Anneke zei

Jammer! Een blog vind ik toch van een heel ander niveau dan facebook. Maar ik snap het wel hoor.Er zitten maar 24 uren in een dag en alle blogrondes/reacties gaan van de creatijd af. Reacties geven komt er bij mij ook steeds minder van. Maar Misschien kom je inderdaad nog op je beslissing terug, wie weet, ooit :)
Bedankt voor alle inspiratie!

Jolanda zei

hoi Jolande,
wat jammer! ik volg je nog niet zo lang, maar vindt je creaties altijd heel apart! tot FB dan maar...
grtz Jolanda

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ik begrijp het helemaal. Heb zelf ook al zitten twijfelen. Hop wel langs, maar reageren doe ik steeds minder. Ik ga je opzoeken op Facebook en Pinterest, zodat ik je nog wel kan volgen. Gelukkig staan er nog genoeg berichten, zodat ik nog eens inspiratie op kan doen.
Groetjes Saskia

Mieke zei

Heel jammer, maar ik begrijp het helemaal. De laatste tijd ben ik zelf ook minder actief wegens te weinig tijd.
Ik volg je nu op FB en op Pinterest. En wie weet pak je het bloggen toch weer een keer op.
Liefs,
Mieke x

Tineke van der Linden zei

Jammer dat je stopt met je blog. Er gaat idd veel tijd inzitten maar een blog is persoonlijker dan FB. Zelf heb ik geen FB want vind dat daar veel meer tijd in gaat zitten dan blogs. Omdat je daar veel meer vrienden hebt.
Groetjes Tineke

Marja zei

Hoi Jolande,
Ik vind het jammer dat je stopt met je blog en overgaat naar FB. FB vind ik veel onpersoonlijker, maar je hebt helemaal gelijk. In het bloggen gaat ontzettend veel tijd in zitten, vooral als je veel volgers hebt.
Misschien zie ik je nog es op FB, maar ik zal geen volger worden.

Marjan Küppers zei

Begrijpelijk. Een FB pagina en een blog is toch best veel werk samen en bezoeken afleggen kost inderdaad giga veel tijd. Ik ga je volgen via je FB pagina, want missen wil ik je niet!

Louise zei

Volgens mij gaaf je het laatst ook al aan. Begrijp het heel goed hoor, heb het zelf het ook, het vreet tijd maar aan de andere kant is het ook weer zo leuk!. Misschien zien je we nog eens terug,vond het altijd leuk om je Blog te bezoeken, volg je al een hele tijd. Heb zeker de laatste tijd genoten van je prachtige Kunstwerkjes!

Fijn Pinsterweekend,

LOuise

Kaartenkraam zei

Ja natuurlijk heb ik er begrip voor, worstel zelf ook enorm met tijdgebrek maar ik zal je creatieve blogjes wel missen. Bedankt voor alle inspiratie en je reacties.

groetjes van Ank

Nicole zei

Ooooohhh Jolande, wat jammer!!! Snappen doe ik het zeker hoor, want bloggen is tijdrovend en ook al heb ik zelf FB, ik vind het minder leuk dan blog en zooooo onpersoonlijk. Maar het is wel snel en makkelijk.
Meid ik wens je nog heeeeeel veel creativiteit toe en wie weet zie ik je op FB wel een keertje langskomen.
Liefs, Nicole

Marlies zei

Net zoals iedereen hierboven heeft gezegd, jammer dat je gaat stoppen met bloggen. Wel heel begrijpelijk. Ik heb geen FB, ik wil er (nog) niet aan. Ik heb wel pinterest en ik zal je daar wel gaan volgen. Groetjes Marlies

Ans zei

Heel jammer Jolande, heb erg genoten van je creaties!!!

Zal je missen!!!!

Liefs Ans

Minh Wind zei

Hi, my name's Minh, and nice to meet you :x

This's my latest How-to video tutorial: Miniature rose paper flower :x


Miniature rose paper flower


Lots of video tutorial how to make paper flower step by step here:


Tutorial step by step

Please watch, like, comment and share if you like it :)
Thank you God bless u :x

My Youtube

Nguyễn Dương zei

Hi, I'm Dzung Mac, nice to meet you :x
Thanks for great job, I love all things handmade products, DIY crafts such as crepe paper flowers, paper cutting, origami, Quiet book, valentine card/gift, birthday card/gift, christmas card/gift, christmas card/gift,...

There're some video clip about handmade tutorial step by step here:
rose paper flower
If you are interested in it please follow/like/comment my channel
Thank you God bless u :x
my youtube