KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 1 juni 2014

Een hele fijne dag gewenst.

Dessinpapier van Maja Design gebruikt.
Een snijmal van Sizzics.
De randen van het papier is bewerkt met inkt.
Stiksteekjes zijn met de hand genaaid.

De vlinders gestanst en toen als mal gebruikt, uitgeknipt uit het dessin-papier en bewerkt met zwart inkt.
Kraaltjes op het lijf geplakt en de voel-sprieten bewerkt met glitter-lijm.

Voor deze kaart heb ik de restjes van de snijmal van de vorige kaart gebruikt, opgeplakt met Mod-Podge, de randjes hiervan getekend met een zwarte stift.
De bovenste tekst is niet zo netjes gestempeld helaas, ik bewoog mijn stempel, daar baal ik dan wel weer van.
Hier heb ik de gestanste vlinder weer als mal gebruikt, uitgeknipt van dessin-papier en de gestante vlinder (bewerkt met inkt) op de uitgeknipte vlinder geplakt.

Zo heb ik weer een vrouw- en mannen uitvoering.

Groetjes Jolande.

11 opmerkingen:

Louise zei

Mooie stijlvolle kaartjes Jolande!.

gr.LOuise

Marlies zei

Twee hele mooie kaart Heel erg chique! groetjes, Marlies

Antoinette Voorn zei

wat een leuke kaarten zo gaaf ingedeeld met al die mooie dingen erop!! helemaal TOP!!

Irene zei

Daar hou ik wel van om ook de "restjes" te gebruiken en dit ziet er gaaf uit Jolande.
Ik heb wel vaker "minder mooie" teksten helaas, vind het lang niet eenvoudig en druk soms te hard denk ik.

xx Irene

Gerrina zei

Gaaf om te zien hoe het DP mooi als achtergrond werkt! Elegante kaarten en fijntjes van kleur! Fijne zondag verder, Gerrina

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt. Mooi papier ook.

Groetjes, Astrid.

Henriƫtte zei

Je kaarten zijn weer prachtig Jolande, de vlinders echt super.

groetjes Henriƫtte

Nicole zei

Heel chique en mooi Jolande! Liefs, Nicole

Thea zei

Een schitterende kaart Jolande, en de stiksteekjes doe je ook zo keurig!

Groetjes Thea

Tineke van der Linden zei

Prachtige vlinderkaarten Jolande!
Groetjes Tineke

Ans zei

Zijn weer 2 hele mooi creaties Jolande. De vlinders zijn super en de restjes zo mooi verwerkt.

Liefs ANS